[Audio] Piggalo - Jag är tillbaks. Sådär nu så är det på g igen. Har inte spelat in något på länge nu pga av lite problem men inatt så blev det gjort. Så här har ni en ny hit. http://www.youtube.com/watch?v=jZ_gh_cOSUURap: JagMix: JagBeat: freeDålig refräng: JagKan verkligen inte skriva refränger så det får ni gärna ge lite tips på. Godnat.. Ja och här har ni text med tillhörande stavfel om ni är döv.
Piggalo är tillbaks efter ett ganska långt avbrotthar haft inbrått så nu jag kan gö en sång av nåttni kanske vill ha lite svar & jag ska gö saken klarom vem det va som bröt sig in i min vapen arsenal?det va en random pundare som kan hänga i min trapphan brukar lyssna på min rap & slänga i sig crackdör väll när han lyssnat på looptroop och boffat myrspraydet där får räcka för det känns som ingen bryr sigsom när Brittney rakar skallen och tror det är en ny grejsom när jag skämtar om Brittney och tror ni ska sky migMitt liv som rappande gangster är fullt av sabbade chanser Min musik är som Guru. Drabbad av cancerstäng av den här skiten, gå och gör nått annatjag ska gå till ica och sno en påse gott & blandatoch kanske lite cola och en fanta i samma vevaför ni vet att piggalo måste panta för att levaJag är tillbaks och jag har pantat min första burkJag är tillbaks och tar platsen som ditt lösa knullJag är tillbaks och gör en ren bänk till min sängJag är tillbaks och om du lyssnar är du inte fåfäng du står och skakar i båset och blinkar mot micenvill du vara mc trouble eller min nya flickvän?för jag vet att du älskar att pilla på sjömänmen vill du ha min kuk får du fan köpa denjag säljer min kropp för jag är fattig som fantar kilopris så blir rik efter en natt på stanen kund kan gå förlångt och bita mitt organ så jag är fan mer ghetto en alla er små barnjag spelas inte i kluben eller i mitt kvarterär lika underground som dogges X fastmerjag sprids till alltfler om man bortser från publikinte för min lyric eller musik men jag är unik jag är den ända som kan få fattigdom till nå snyggtmed beats som jag knyckt och texten en värklighetsflyktkommer nog aldrig bli nått inom svensk hiphoputan slår till marken som ett tecknat simhop