[Audio] Gomse - Bang ban (Aggressiv diss) Tjena, vet att ni är trött på alla dissar men va ba tvungen.Aggressiv vars riktiga namn är Oscar Moqvist dissade mig ett tag sen. Efter de bangade han ur och sa att jag skulle battla någon i min egna ''viktklass'' aja här har ni dissen iaf:http://www.speedyshare.com/files/22492579/Gomse_-_Bang_bang_Aggressiv_diss_.mp3Texten:Inga aploder hör du oscar? ingen känner ditt shitsnackar om viktklass din fitta här är super tung viktVille battla men springer, du flyger med vindenDu är sämre än ingen och snubblar innan mållinjenva ska du göra? svar åklagaGomse använder ditt ansikte som en måltavlaDu har sämre flytt än Titanic båtenDin mammas rubrik lyder ''välkommen åter''''Im da shiet!'' nä de är du inte allsdu passar inte här, fel kamouflages så dra nån annanstansinget sammanhang, jag har en pansarvagnta de som en varning som ett brandalarmEn liten fitta som försöker ta min titelGör dig själv livets kännst och lägg micken på vindenvarenda rad va en keff-rad Oscar hor bitch du blir knäckt som ett äggskal (krash)Lämna en kommentar pz !
Knäckt som ett äggskal
Ser hur du snor en stor del av dina texter,