Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag känner folk i falkenberg och för 10.000 spänn// Cuttar dom din skalle maaayn// Nico el rico, det låter jävligt gay// Tegusta el pico? (Gillar du snopp, på spanska) Hey// Mannen bilden på din myspace, snälla är du seriös// Ska du spela thug, med kuken i din röv// Hallands egna brat, men aldrig haft nå cash// Går bra att öppna käften, bakom skrämen// Men fatta, när du lämnar den världen// Tar vi dig, din fitta, gissa, vågar du att titta fram// Kom med hela ditt gäng och vi cuttar alla man//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha skön :) får en fronda känsla av dig
fan va keff du är..en sämre version av fronda..lär dej rappa på ditt eget sätt.
varför dissar du mig för att jag gett dig kritik som kanske låter dålig i dina öron? jag kan inte svara på detta då jag inte har någon tillgång till studio för tillfället, och jag vet inte ens om det är värt att svara. skitkass låt som dina 2 första dissar jag hörde med dig.
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
haha alla vet att maaayn inte ger kritik även fast han tror de han skriver bara onödigt shit och är allmänt uppkäftig! bara bra att han blir dissad...
www.myspace.com/friphmusic
Mico P23 : Ragnar från dagcenter, sluta lipa gå hem och lägg dig med din guzz istället innan jag gör det :) Maaayn: Läs vad ja skrev innan länken, så har du svaret!
Noper P18: I know! Det roliga i detta är, att han tror att ALLA spelar nått över sina låtar bara för att vissa gör det, men han fattar inte vad som kan hända om han inte stänger käften snart! För här spelar vi inte iallfall
hehe =)
Fyfan vad nice låt :P Good work (Y) Får du lite mörkare röst så låter du exakt som fronda, Aja.... har inte hört dom andra så vet inte vilken som van , Men längtar tills svaret kommer :P
fett skön röst hahha xD ;)
roligt att det diggas:)
Gillar att du leker med röstläget lite mer. Det får dig att låta mycket säkrare. Fortsätt såhär, mayn! : )
tycker du har skön röst o bra attityd:)
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Tack grabbar, skoj att ni gillar det :)
Tyvärr ingenting jag gillar. Du har tyvärr ingen stil som jag gillar, du borde öva mera.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
riktigt dåligt faktiskt...
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
jobro P38 : Vi vet att du är en kuksugare som närmarsig 40års kris, men snälla ta inte ut det över mig! Pinter P12: Måste man markera varje tråd att man inte vill se dina meningslösa och avundsjuka komentarer? Trodde vi hade löst vårat lilla problem? Du sa ja ju att du inte vara sur längre att din mamma både suger och sväljer när jag ber om det? Att hon är hora ska väl ändå inte gå ut över mig?
Tyckte låten är ganska soft med annorlunda flow. men när du sa detta:''Du sa ja ju att du inte vara sur längre att din mamma både suger och sväljer när jag ber om det? Att hon är hora ska väl ändå inte gå ut över mig?'' Sjunk som fan i mina ögon.. onödigaste jag hört på länge!
Fan vad mogen du är haha. Killen som tål kritik. Dom som säger "bra låt" är du fett glad på, dom som skriver "keff", vilket du är, börjar du böla på och skriver massa p12 kommentarer. Snorunge.
verkar variera lite i kommentarerna här, som sagt jag vet inte om jag kan eller orkar svara, om jag skulle svara är det inte troligt att den kommer denna helgen, we'll see
jävligt kasst.. sjukt dålig text också :/
tyvärr! inget som jag gillade överhuvudtaget, stilen i huvudsak. flowet kan slipas på, även texten. har inte tittat djupt in på han andra men om han svarar ser jag fram emot beef :D
ska inte säga att låten e kass även om den inte e på nån nivå men den ligge på samma nivå som mayyn så på de sättet så e låten ganska skön, bättre än hans låtar tycker ja. röstläget e soft, texten sådär. o att du kaxar mellan komentarierna bryr ja mej inte shi, vissa e kaxiga vissa inte, palla bry mej om de:) hoppas mayyn har modet o svara :)
Inte hört dig tidigare men min åsikt är att detta lät sjukt skönt önskar bara att den var längre :)
Hallands egna brat, men aldrig haft nå cash// vad får du det ifrån? Han är inte ens i närheten av att bete sig eller ser ut som en brat..
men jag hoppas på svar av honom..
Oneunder P20 Mico P23 : Ragnar från dagcenter, sluta lipa gå hem och lägg dig med din guzz istället innan jag gör det :) haha din jävla luffare du får inte äns ligga med nån..blev du lite sur när jag skrev så?rätt åt dej isåfall.för du är inte bra på att rappa nånstans å ja knäcker dig vilken dag som helst..kan du inte ta kritik lr? ja skriver iallafall om deras rap i trådar istället för att komma med små keffa kommentarer som du gjorde i min tråd och i den här.din fucking fjant
du vet att jag älskar din röst bruuush ! puede ser un poco más la música en español ahora hermano :) du tog han !
Hojjta för Collab ...
tog mig? jag har inte svarat än..
Var det sämsta jag någonsin hört, och jag har tillochmed lyssnat på etype! Ett tips : Drick rapsolja, och fortsätt träna istället ;)
Mico P23 : Får jag inga brudar? Konstigt, din brud sitter på min Kuk nu :) skum06 F20 : Sätt dig på knä, sug och svälj som den hora du är :)
Shit vilken G, som hotar med att cutta folk som har hatat på hans låtar, haha. Nej men allvarligt mannen, gör om, gör rätt! Detta var inte bra på en fläck. Sen din kommentar mot Pinter.. Undrar vem det som är p12:a i det här dramat egentligen? Vilken tönt alltså.. Peace /freddah
Oneunder P20 Hur kunde jag veta att du skulle skriva någonting sånt? Förutsägbar är vad du är. Du skriver exakt samma till alla, kom med något nytt!
Fronda Tillbaka eller ?
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@