[Video] Sideshow spottar för kameran.
shoo alla där ute..här är en video där ja rappar lite. chekka in skiten å skriv vad ni tycker om den... mc:sideshow camgirl:min guzz :-p peace out
hahahha du ser ut som en vit Krayzie Bone (positivt menat)! hörde inte så mycket av texten, men visst, de verkar som om du hade lite rytm iallafall =) jag vill också ha en "guzz"
Detta är min forumsignatur
haha thanx man :) ja tycker man hör ganska tydligt :-p aa de vill vi alla ha fan.... upp
haha thanx man :) ja tycker man hör ganska tydligt :-p aa de vill vi alla ha fan.... troligtvis pga att du själv vet texten ;)
men säger som p-lex, du verkar ha tight rytm, men jag hör inte mycket jag heller när du speedar upp speciellt! Langa text eller ny med bättre ljud :)
/Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
okey tack så mycke ändå.. här är texten.. Hela gatan är min bostad, där alla plinkar å plonkar på livets melodi men spelar i fel tonart, frön som växer upp här omkring kommer att mista sina rosblad, de verklighet när ja börjar klippa,klistra,skissa mina ordval,i en halv tom stor stad, vi födder upp med grovt hat, som leder till ett blod bad, från en vuxen till ett skolbarn, som rör sig med like vid mamma,pappa,syster lr brors grav, pengar köper inte lycka för de finns inga jävla flos kvar, olyckohjulet spinner vidare bland krigare som en go cart, stagen vi tar å tog va jobbiga men sko skav,va aldrig nått som vi dog av,ditt horbarn, vi står där i hörnet å blazar på tung zattla, de finns ingen plats för dej stället är redan full packat,med flum kvartar, en massa planer å drömmar om att haffa guld tacka, vi i de långa loppet,kommer å fångar råtter,om din mun snackar, priser går upp å ner som en rulltrappa,Fatta, att livet är en hora där alla är skuldsatta,
nu när du lagt upp texten va de ju betydligt lättare att höra, och ja måste säga bravo på texten, den va nice som fan! :) kicka in låten, o hojta!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
tack så mycke...aa ska recca den sen jao :-p
Ser ut lite som om ragnar har rymt från sitt dagcenter?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha de ju din polare fiifan :-p kommentera videon även om de nu skulle vara ragnar som kicka rappen. peace
damn de va riktigt fett mannen, props!
tack så mycke fan :-p uppskattas fett.
skit bra text, skickligt vridet på de du säger, propps! konstruktiv kritik dåra kanske ett annat röst läge som får de djupa i texten att framstå mer, "i en halv tom stor stad," sätter du tonerna bra också mera sånt kanske. tung i helhet.. tummen upp
thanx det uppskattas man ;) aa ja tänkte på det också..att gå ner å upp med röstläget som du menar men hade inte tänkt ut hur ja skulle köra så de blev som de blev :-p soft att du diggar iallafall....
låter fett, låter som en blandning av grioa och aki typ :D skulle vilja höra låten inspelad också
haha de va ingen dålig komplimang direkt ;) soft att du diggar.aa ska recca den nån dag här fram över :-p så lägger jag upp den här på whoa.
thanx :-p uuuuuppppppppppp
fett
I'm in the bathroom with a tommy gun, droppin gangsta shit.
ja vet ;) tack så mycke det uppskattas..
låter riktigt fett ;D
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Mja, från början när jag såg dig stå och blänga in i kameran trodde jag att det var någon random tönt som inte kunde hålla takten. Men när du satt igång, jävlar vad jag flög upp i stolen av förvåning. Riktigt schysst text, och flowet är jävligt nice! Låter som om du "snubblar" lite vid vissa rader då du rappar snabbt, men i helhet väldigt snyggt gjort. Enligt mig bör du träna flowet på texten, så du inte snubblar så mycket. Samt träna in röstläget/röstlägena du ska använda tills allt sitter utantill, sen reccar du skiten. Langar på en fet mix och släpper den på Whoa. Då kan jag lova att den kommer pumpas dagligen utav mig. :)
Wurrup?
thanx man det uppskattas att du skriver konstruktiv kritik :) kul att de diggas. random tönt haha vilken random tönt :-p ja vet att flowet låter som att jag snubblar till på ett lr två ställen tror jag,ja hade övat texten för lite innan jag körde men de blev som de blev jao :-p ja ska lägga de mycke tyngre sen när ja reccar skiten de här kan ses som smak prov..de där med mixa är ja inte så jävla bra på men håller på å lär mej så hoppas de blir soft fan. peace out
I värsta fall kan jag mixa den åt dig. ^^, Dock är jag inte den proffsigaste mixaren jag heller. *snyft* Nu blir det att nanna kudden. Peace.
Wurrup?
låter fet :) dåli kvalite dock.
Moderator
2010-05-20 23:50
Som sagt, rappen är rätt fet faktiskt. Lät lite otydligt ibland, kan ju dock vara kvaliten som avgör det. Men ska bli kul att höra någon audio med dig snart. Bara fortsätta spotta! Tänk dock på att du inte behöver tacka allihopa efter varje kommentar, utan någon kommentar och tacka flera i ett inlägg. Så slipper man låsa tråden på grund av smyguppningar, vilket vore lite småsurt känner jag.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Riktigt bra my friend! Ser fram mot mp3an
tack allihopa :) ja upsskattar de fett jao...jo kvaliten lr lite keff men skitsamma fan kommer audio om ett tag. ramuz ja uppar väl fan när jag vill men ja gör de för annars missar folk kanske tråden,ja la upp den för att folk ska kunna säga vad dom tycker om den å de är svårt om dom inte ser den liksom och så mycke har ja inte uppat den,sett mycke värre :-p peace out