Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låter riktigt bra det här från alla som var på låten :) lust att hooka en speedyshare?
Riktigt bra lagt av allihopa. Bra gjort grabbar! T4z
Nice nice / Tusse
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
Kul med kommentarer =) UPP!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tmy : Gillar dina låtar :D den här låten va riktigt NiZ Alla la de niz i låten / Lidbom
fett som fan! skulle inte kunna slänga upp texten? :D
Kan du lägga upp lyrics ? :D
Moderator
2010-05-04 22:21
Tycker verserna var tvärtunga faktiskt, beatet är urgulligt. Hooken skulle jag velat ha lite cleanare ljud bara, men som helhet var den riktigt skön faktiskt.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Slänger upp verserna;jag tappar lusten men måste skriva klart min text det gör så jävla ont men de här är kanske bäst-att gå skilda vägar utan veta vilken väg-vilken väg? jag var kär, varför blev det så här jag ställer frågan men får inget svar tillbaks så jag sluter tankarna och bildar känslor utav hat Ddu va min ängel, men du flygit din iväg Vill inte lämna dig nu för jag är fortfarande kär du var mitt liv,men du strypte den i sömnen du var mitt allt,men du krossade den drömmen du var bäst och jag förlorade dig det kan inte vara sant, för allt jag lovade dig vi planerade stora saker, men kan sluta hoppas för våra framtidsplaner allting har nu krossats jag gråter varje natt i smyg när du inte ser de va igårkväll jag kunde inte somna så jag skrev en text jag skrev om mitt ex om tjejen som robin älskade mest du fick mitt hjärta slå, minns du när vi va vi två vi bråkade varannan dag men dagarna va kung ändå tanken slår mig, jag försöker bara trycka undan den jag försöker vara vän idag, du trycker undan mig du knuffar undan oss, du döljer sanningen för dina vänner det är så du känner men jag tycker det är jobbigt så vadå jag respekter dig för den du var, inte den du är jag tycker det är tungt men kanske är tänkt så tyvärr jag vet att många dagar då vi va tillsammans att jag sa så jävla dumma saker så du ville skippa mig du ville klippa mig, men gumman tänk på vad du har idag du bad mig gå åt sidan, så säg mig vem är du idag blickar upp mot stjärnorna, jag ser en stjärna falla ner den står för bandet mellan oss, den ramlar ner idag
en söndagkväll, jag sätter mig i lugn och ro när tankarna dom kommer upp jag tänker bara vem e hon.. en snäll person? ska vara mina två första rader =)
denna va bra, sjukt soft beat o bra texter av båda. och RK ville ha lite kritik på sin del. din text va bra, de ja gilla är att du inte har direkt ngn kliché-line vilket är lätt att få till i kärlekslåtar ju ^^ men de klara du ;) nice låt! //Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Tackar killar! kul att det föll i smaken :)
fosho
fan vad roligt med kommentarer! FLER=)
riktigt fett...
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla www.AnteeMuzic.inc.se
Ljudet på reffen förstörde hela låten. Fan robin det lät ju jävligt bra från din sida. Du klättrar och klättrar. Tommy kickar alltid bra på love beats :) Gött jobb grabbar.
www.myspace.com/danielbylund
tack daniel =) roligt att höra som tusan!
sista uppen av min del!
ganska tråkig, intetsägande låt... inte dålig, men tråkig... gillade inte verserna eftersom jag inte fick nån känsla alls tyvärr.. reffen va lite dov tyckte ja? eller vare min laptop som ställde till de... nej inte min kopp te tyvärr.. keep it up
Music makes me feel...
aLx86 P23 Okej tack! Jag uppskattar kommentaren :)
fosho
fet som aset :) diggar din röst fett mke tMy !! skön reff av tussemannen oxå !
*ERROR*
Någon som har en aning om vad beatet heter.. de är såå skönt.. låter är grymt bra iallafall!!
tungt shit Grabb halvor =) skönaste låten med RK! good work! må bäst! / one
@ Defunctus bitches
måste ju be om ursäkt för mixningen! //Tusse
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Sweet som fan, riktigt bra jobbat av er alla! Speciellt plus i kanten till robin, kul o höra sånt här material från dig också! Låten sparas med glädje :) Fred & Kärlek //KnotaN
www.soundcloud.com/knotan
uppar den!!:)
Kärlek grabbar. Fin låt. Pianot är dock för högt och inte riktigt i paritet med beatet.
I always tell the truth, even when I lie
just typiskt asså, alla låtar som man gjort redan eller har på g.. sen kommer någon och lägger upp en låt med exakt samma beat.. sjukt
Da9l: Om du tycker det e jobbigt så använd för dig producerade beats istället
I always tell the truth, even when I lie
Da9L: Det kallas freebeats och väljer du själv att kicka på dem så får du stå också för att någon annan kan använda den, säger som legenden - börja producera själv om du stör dig på det. Kommentera!
Njaa.. den är bra.. Men tycker det är så himla svårt och lyssna på en låt när man hört beatet innan med Hjärén för några månader sedan. Den låter bra :)