[Audio] [Audio] Kungen - MMm ja bah chillar Heeeey !! Ny låt här igen, soft för dem som bara vill chilla lixom ! lyssna å sjunk ner i soffan med munch å fika i näven :) Rap/Mix/Weed/Text - KungenBeat - Deni Katana (denikatana) på whoahttp://www.speedyshare.com/files/22239481/Kungen_-_Mmm_ja_bah_chillar.mp3svär, jag har aldrig varit så softinga guns ja glider runt med en hårtorkweedet får mej på den bättre banan när ja rökerciggen är den sämre vanan jag fösökeratt sluta, men mary kräver meckså ja rullar en och tänder eld, så är ja där igenkan bli sur för allt när nikotinet drar igångsuget får mej att bli down, så ja tar en bongmunchies är najs när min kyl är proppadfuck it, tar en daim å chillar i soffanorkar inte ställa mej å laga matenom micke inte orkar diska får ja ta dendisken är det jobbiga när man é mätt o gladpriset för den snobbiga som jag, tar en kexchokladvem vill ha en bong ? då tar ja denpackar fyller upp den till topp så är ja glad igen--RefMmm ja bara chillar en stundglider i stan å fixar en bluntahh maryjane du é minvore du en drotting, vore ja din prinsahh ja känner mej så lugnchillar iväg å tänder en bluntmen inga saker ska få stoppa dettaför é ja vaken ska ja poff poff för jämnan--vissa dagar kan ja känna att ja vill få ett lugnutan mina hörlurar instängd på mitt rumvill va lugn en stund med en blunt på mitt rumbara skita i den avancerade texten softa med den balancerande reffenbah sjunga min sång ,inte rappaköra lite soul när ja snackaringen ska få ta mej, ingen ska få detså ja tar en å röker den råfetrullar den vild som en tornadotänder min spliff me dos eldoradotändaren är svart p g a mina fingrarse mej ta mina hittarkom hit ska du få lite rizzlarulla dig en feetkommer knulla dig du kommer se