[Audio] Logik - Logik är på plats
Shululu! Har nyss flyttat in i nya lägenheten och fått upp micken och all skit :) Släpper den här från mitt kommande play som släpps i sommar "I ett barns ögon" Det kan tillomed ta lite längre tid eftersom min grabb kräver mycket av den och jag prioriterar min familj före faktiskt. Men släpp blir det iaf! Tanka skiten, sprid skiten eller släng den :)http://www.speedyshare.com/files/22219689/Logik_-_Logik_r_p_plats_Samzon_Filosof_.mp3 Bara kärlek! SÅ HÄR LÅNGT ALLT VÄL! (Inlägget ändrat av Perfektion 2010-05-05 21:55:52)
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Damn Va tung den blev! Bra jobbat från båda håll! Så här långt allt väl! Ser fram imot epn ;) Peace /R
Robinholta af Pankbanken!!
Battlerappare
2010-05-01 21:04
låter bra , dock känns mixen lite grötig på reffen när ni lägger alla utrop hade nog blivit cleanre utan , men de e min mening=)
JoaquinRoyale
Kul att ni utvecklas & går den väg ni vill gå men det faller tyvär inte i min smak. Du vet vad jag tycker om dig Filosof, diggar det du gör. Den här typen musik faller mig dock inte i smaken. Jag gillar inte den här typ av beats men det ni presterar på det är riktigt tungt. Ni är duktiga & jag tycker ni borde gå tillbaks till era gammla val av beats, är det så att ni vill ha mer fart i beatsen borde ni inte välja den här typen av beats, det finns ju andra sorts beats med fart i om ni fattar vad menar? Det är min mening. Men trivs ni med det ni gör så tycker jag ni ska fortsätta. Ceep going friends!
haha vad men än gör så blir de fan aldrig bra här.. jag vet inte hur många mail jag har fått om att jag måste försöka mig på något annat än bara det lugna låtarna jag har gjort och när man väl gör det blir de ändå inte riktigt bra.. fan asså! aja tack för en helt ärlig kritik RobieMusik! :) tack för att du lyssnade! du med cashflow!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Moderator
2010-05-01 22:28
Var imponerad av Samzon faktiskt, aldrig hört denna sida förut. Tycker ni gör det jättebra båda två! Riktigt kul att höra att ni är igång igen! Dock ska det mycket till för att jag ska gilla sånna här låtar, krävs mycket för att det ska bli bra typ. Plus att jag hade hört beatet i någon annan låt jag gillade för ett tag sen, vilken låt det nu var, haha.
time isn't wasted when you're getting wasted .
hatar verkligen såna här beats men ni gjorde det att låta bättre i min öron, men fortfarande såna här teman är SKIIIT i mina öron men ja, sånt här verkar vara de folket vill höra så fortsätt med erat :) peace
Tack så mycket för fina kommentarer, vet att stilen är ganska retlig som många tycker. Diggar den inte själv heller riktigt men det är nice att prova lite nya grejer. Är trött på att höra folk försöka låta som jag gör. Här kommer nått nytt för engångskull och jag är inte så fresh på att skriva "glada låtar" eftersom jag hållt på med musik när jag vill skriva av mig en massa skit. Nu kan jag inte göra det för nu är det inget som tynger mig men men! :) De kommer bli jävligt blandat på min play, hoppas det går hem hos er folk! BLESS!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Fräsh låt och helt underbar :) Var ett tag sen ni släppte någon låt och nu kommer ni med en riktig soft en!
tack som fan! :)
upppp
Vi finns i varje hörn
fett skön ju! :D:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när ja fick höra beatet tänkte ja bara "Neeeeeej" men efter att lyssnar på den ett par gånger så diggade ja den bara mer å mer! big up på denna . era andra sorgsna låtar är d alltid maxad känsla i så man nästan blir depp själv, de här var helt tvärt om. denna kommer pumpas! pz
Riktigt fet faktist! har alltid hata folk som tagit detta beat efter "Broshan & 2Världar" körde på det! Men nu enligt mig så dödade ni broshan å 2världar fan!! Denna var riktigt rå fet och sjukt skön mixat!!! pzzzzz
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Den var fet Samzon & Simon men tyvärr håller jag med dom flesta här ja alltså att ni göre mycket skönare med känslomässig musik ! :) Men det är ju också på grund av att om man har haft det jobbigt i livet så är man antagligen mycket duktigare på att skriva av sig på det sättet, men folket som bara varit med om glada tiden ja dom är ju fan självklart fett kreativa på att skriva glada grejer peace.
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
hade ingenanning om att fler hade kickat på de här beatet faktiskt.. får kolla in dom! :) tack för alla som har lyssnat och speciellt tack till er som tog er tid att skriva :) ni andra typ 250 personerna är waaay för lata :) bara kärlek och respekt från Logik!
upp upp upp :)
Vi finns i varje hörn
Tycker båda ni är jäkligt feta rappare, men låten .. inte bra alls. Vill ha mer hiphop i låtarna! Upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okej tack för du lyssnade och skrev man! bara kärlek
vi kör ett upp!
underbart, gillar Samzon ''chea chea'' i reffen haha tungt
Uppar fan! 350 downls och så få komments skärpning i fortsättningen! folket! =)
exakt.. folk tankar men ingen skriver.. uppppp!
okej jag gör ett sista för jag fortfarande ser att ni tankar! :) tack för alla mail och dylikt från alla!
nån som har den ? lägg upp på youtube =)
My doctor think my eyes are bleeding
Aa skulle vara sjukt bra om någon kunde fixa youtube, min data crashar varje gång jag försöker få upp den!
Vi finns i varje hörn
länka speedyshare här då mannen så kan ja försöka fixa upp den =)
tungt tungt !
tuungt tack hubbla
Vi finns i varje hörn
Nice att ni lyssnar fortfarande! =)