I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Von Simon - Du vet ingenting om äkta ( Diss Dekan )

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2010-04-29 03:12

[Audio] Von Simon - Du vet ingenting om äkta ( Diss Dekan )

Yo,

Som rubiken lyder:
Folk kommer väl fråga VARFÖR? och jag har ett ganska enkelt svar, tycker han har fått för mkt "hype" alldels för mycket än vad han förtjänar. Sen i andra versen så förklara jag även lite mer varför jag dissar honom.

Beatet är helt fuckat och sprängt, vet inte varför det blev så.
Jag tänkte ha med denna på min ep, men bestämmde mig av 2 andeledningar att inte ha med den.
1. Jag vill inte lägga ett diss spår på en ep för då kommer folk tror jag gör det för "hype" så min skiva ska laddas mer ner. så nej

2. Kvaliten blev fuckad.

Nej, det är inte ett hype försök! Jag tycker inte hna förtjänar den respekten han har idag. Även om han svara så kommer jag förmodligen inte svara, vill bara få detta sagt. Ska ni skirva "HYPE FÖRSÖK" eller liknanden så behöver ni inte komentera


http://www.speedyshare.com/files/22181633/Von_Simon_-_Du_vet_ingeting_om_kta.mp3

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.