[Audio] T.R.O - Illuminati T.R.O - IlluminatiSkrev en låt inatt och spela in den direkt, en låt mot illuminati! lyssna!!!T.R.O_-_Illuminati.mp3Mixning: DaniiboyText!:Vers1:med handen på hjärtat lättar jag på trycketför alla gånger jag ha fått kniven i ryggenav mina bröder, en av mitt bloddu släppte mitt hjärta som de vore skrotpengarna styr nu människornas stegoch manipulation börjar bli en lekde här är verklighet, nu tar dom överom vi inte börjar o samla våra brödero slå tbx för att göra allt rättför hela världen har tappas sin respektöverallt på tv, även i musikendet finns även tecken ute på streetsenöppna era ögon dax o börja insenästan hela världen har nu gått vilsedom tar dig nu bit efter bitså att du en dag kommer att komma ditvers2:regeringen i världen, känner bara törstenefter all makt så dom ger falska löftensvider i börsen, att paya skattennär de sedan bara utnyttjar de för maktende här e tacken, blir klippta av saxenoch sedan tagen av aina i traktenkänner oss maktlös, i våra kläderfinns inte en sak som dom inte ägerilluminati vill ha dig och din själkämpa emot, annars så hamnar du därdu blir bunden och styrd utav satanhan lurar över allt yo, även på gatannya världsorningen är målet för USAmanipulera oss så dom kan ta över snartdärför jag skriver sanningen åt erså att ni förstår, och vi blir ba fler