[Audio] T.R.O - Illuminati
T.R.O - Illuminati
Skrev en låt inatt och spela in den direkt, en låt mot illuminati! lyssna!!!
T.R.O_-_Illuminati.mp3
Mixning: Daniiboy
Text!: Vers1: med handen på hjärtat lättar jag på trycket för alla gånger jag ha fått kniven i ryggen av mina bröder, en av mitt blod du släppte mitt hjärta som de vore skrot pengarna styr nu människornas steg och manipulation börjar bli en lek de här är verklighet, nu tar dom över om vi inte börjar o samla våra bröder o slå tbx för att göra allt rätt för hela världen har tappas sin respekt överallt på tv, även i musiken det finns även tecken ute på streetsen öppna era ögon dax o börja inse nästan hela världen har nu gått vilse dom tar dig nu bit efter bit så att du en dag kommer att komma dit
vers2: regeringen i världen, känner bara törsten efter all makt så dom ger falska löften svider i börsen, att paya skatten när de sedan bara utnyttjar de för makten de här e tacken, blir klippta av saxen och sedan tagen av aina i trakten känner oss maktlös, i våra kläder finns inte en sak som dom inte äger illuminati vill ha dig och din själ kämpa emot, annars så hamnar du där du blir bunden och styrd utav satan han lurar över allt yo, även på gatan nya världsorningen är målet för USA manipulera oss så dom kan ta över snart därför jag skriver sanningen åt er så att ni förstår, och vi blir ba fler
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
|