[Audio] Empa - Ett rent helvete
halloj! har hänt en del saker i mitt liv som jag egentligen inte vill gå ut med, men att få ner det på papper och släppa det känns ändå skönt på något sätt så här har ni det.http://www.speedyshare.com/files/22073978/Empa_-_Ett_rent_helvete.mp3 {vers 1} se mig som en människa för jag vill inte bort // vill inte sitta av en tid eller få straffet för brott // men jag har gjort mina saker o det är knas i mina händer // samt att torska för kicket är slöseri som har nyss har hänt mig // snälla stampa mig på foten kanske vaknar upp i verklighet // o inte somnar om tills dagen då ja finner ensamhet // men stödet vid min sida kommer hjälpa mig till tillbaks vid liv // och kämpa genom allt o tare som nån annan fått mig hit // början av nå nytt är de som kommer nu ja kommer snart // kanske flyttar bort men ja de säger sig om jag är kvar // har insett en förändring - tro mig - snackar inte bull // ja säger fuck varenda en o kompis fuck varenda kund // o nu sitter jag i skiten och är tagen av en verklighet // som säger mig att konsekvenser svarar på din våldsamhet // o alla dumma tankar som har styrt mig i mitt vardagsliv // vart fuckat från den dagen som ja började att röka weed // {reff} jag är en annan person, ett annat liv // har gjort mina val, har tagit mina kliv // levt som jag gjort och svikit mig själv // hjälp mig iväg, vill inte hamna där igen // {vers 2} nu äre dags o lämna gamla spår o vara sig själv // o inte blicka tillbaka på dagar jag har varit bäng // o vara den jag person jag är o inte visa vem jag vart // jag ska vara den här vanliga som aldrig kände hat // ska börja vara den jag vill, och för o känna sig trygg // så vet ja om att jag har bröder som kan backa min rygg // ska bara berätta att jag älskar er typ mer än något annat // här på jorden finns de många men jag älskar att ha mamama // o farsan du är bäst du hjälpt mig många gånger // även om vi grälat ofta kan ja fatta din ångest // o ja vill vara i din närhet för o kämpa mig fram // ja vill vara din son o du är farsan utan skam // så nu börjare blir tufft men jag ska klara mig, jag svär // har berättat en histora som är sanning i min värld // och till er som står mig nära hoppas allting är bra // för mitt liv är bara knas o ja hoppas att vi ses snart // lite comments vore hyggligt, peace!
Bästa du släppt bror, förstår att allt känns skit nu men håll huvudet högt! Peace <3
4/20 24/7
Det här va tungt asså! Håller med FeLix, håll huvudet högt!!Två Fingrar / A*<3
www.youtube.com/ajdiin91
well done, men är några apps som ligger lite knasigt, eller du kanske vill att det ska vara så men låter inte bra i mina öron, annars det bästa jag hört med dig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker det va fett gjort av dig man. som felix sa keep ya head up!
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen. http://www.myspace.com/fdrmusik
64 downloads & 5 kommenterar, ni kan bättre whoa
4/20 24/7
tack alla det värmer som fan!! och ekman det var meningen att lägga 2 adds typ "efterslängande". mer?
Skön track bror, vet att allt känns skit. ta't lugnt o blicka frammåt, en dag vänder skiten! Du vet var du har mig, pz.
Tung låt empa, Riktigt tung.. Starka känslor i denna, bra text bra flow.. Gillar helt enkelt denna låt helt galet mkt bra jobbat!
Detta var det bästa jag hört med dig, starka känslor också.. Gillar denna låten, gillar tonläget också, ligger bra. Stå upp mannen, vet att du klarar det, om du vill snacka så är det bara att skriva! Även fast du inte känner mig så har du mig vid din sida, peace'Nlove!
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster, det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..
tack tack alla de värmer <3
Tung låt mannen. Texten var övertung.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låter bra skönt flow bra text och budskap, men nån add som låg lite off men men helhet 9,8/10
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Jag har redan sagt vad jag tycker om låten. Textmässigt så slår den allting annat du gjort förut. Flowet och känslan är grym, den har verkligen allt en bra låt ska ha. Du vet att jag inte är mycket för pianobeat, men till och med det prickar du in helt rätt. Vet att allting känns kefft och åt helvete, men livet är en berg- och dalbana, det har sina toppar och dalar. Men det går samtidigt inte att göra så mycket annat än att bara åka med och le under åkturen. Mycket respekt och kärlek, peace.
Bra text, bra flow, bra låt! :) det kommer fixa sig, luugn bara!
tung bror :)
My doctor think my eyes are bleeding
Har inte hört mycket av dig, men detta lätt skit fett, kämpa på!,
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
150 downloads knappt några kommentarer? kom igen nu...
YT länk också
4/20 24/7
tackar! över 300 downloads, men men.. kul att folk diggar o tankar iaf
Moderator
2010-04-26 18:59
Låter väl okej, du har ett bra flyt och lyricen duger. Hooken gillade jag inget men verserna gjorde du bra.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Shulululu uppppp
4/20 24/7
riktigt sköön alltså :)
Empa, det bästa du någonsin droppat, tung som fan, beatet e fett, flow, text o känsla sitter där det ska , fårtsätt droppa =) / Dahl
Dahl, bah gör mitt bästa.
Bästa jag hört med dig! Flyter på äckligt skönt i verserna med en jävligt behaglig mix, riktigt skönt att lyssna på! Reffen var också kung, dock gillar jag den inte lika mkt första gången den spelas (intro?), However, den här sparas fan och pumpas, Grymt flyt o grym mix! Svårt att kritisera denna text men det finns ändå inge fel i den! Only Löv! PZ
|Lev för att äta|
ojdå, tråden lever igen! tack alla, riktigt kul och höra!! och kul LRS att den pumpas:)
tyckte om den som fan. men Empa. och alla ni andra. försök tänka positivt. se era "misstag" som upplevelser istället :)
Jäävligt skön låt.. fett beat också! Diggar din röst som fan mannen, riktigt jävla skön att lyssna på.. fortsätt föfan! /M