FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Aldrig hört talas om Power-Crew förut, men din diss till dom var faktiskt skön! Fina lines och en sweet mix, plus för det :)
www.soundcloud.com/knotan
tack ska du ha KnotaN
För alla vet att jag är Seth Dee mannen Och beefar ni mig, så får ni smaka på satsen alla vet att jag är bästa rapparen i sverige idag För alla rappare vill va som jag, va som jag Som ni fattar så är jag den bästa inom rapp FUCK'T UP, ni är ingenting alls alla technorappare är ingenting att ha jag kommer till er stad, och pissar på er grav beefar ni mig, då kommer jag att flippa alla nykomlingar luktar som en smutsig fitta jag mördar folk som försöker beefa mig Seth Dee som rappar mycket mycket bättre en dig som ni borde fatta nu, så är jag eran gud battla mot ni mot mig, så säger jag bara fuck u Min rapp, min musik, får alltid bäst betyg min rapp flyger rakt upp i sjyn P,p,p,p,power, vafan är de för namn bitches ni borde byta namn till f,f,f,fitter backa magge, nu kommer rapparn och rappar du ser ut som han som sa "vem var det som kasta" MAGGE...kolla hur du ser ut min vän du skulle inte ens få knulla i paradis hotell jag kan visa hur jag kör, jag kan rappa snabbt men efter denna diss får du åka hem med en ambulans ni säger att du flyter på alla beats men när jag tänker på power-crew, så är de hundskit Du och din klick ni tror att ni är så jävla stora men efter dissen kommer ni skrika som en hora aaah, för ni vet vem jag är seth dee seth dee, walla jag svär
Yess du la det fett , du tog detta oavsett mannen :P Peace
"ville egentligen inte dissa mer" Du sa ju i din förra diss att du skulle lägga ner?
och nu kommer ännu en diss? man börjar ju undra..
Tyckte detta inte var så bra ...
Ge mig vilket beat som helst, ni vet att jag klarar mig
tack för vissa och tack överhuvetaget att ni tog tid och lyssnade!!! MEEER UPP WHOAAAAA!
Du lade najs!:D
Om allt är gjort, vad finns det kvar att göra då?
du mörda dom bror!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack folket :))
haha klart du tog dom bror. andra versen la du det fetast:D jag langa en diss snabbt ikväll bara men svarar dom langar vi en fetare tillsammans :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack ska du ha ayzo, det värmer ;) Aaa lätt :p
När ska du utvecklas egentligen? Hört massor dissar med dig & alltid samma snack. Inga punches, allt du säger är att du är bättre än din motståndare. Vet inte ens om jag kan klassa detta som en diss alltså.
Nästa gång du ska dissa kom med lite mer punchlines & inte bara "ta det till gatan om ni vågar" snacket, för det är så sjukt tråkigt att lyssna på. Hitta din motståndares svagheter & bomba sönder honom.
seth dee seth dee, walla jag svär - Ett perfekt avslut på din gangster diss.
/freddah
För de första nikki heter inte musik gruppen Power-Crew de heter power music ! du skulle ju aldrig dissa sa du ju ?
keff.. beatsen sög kuk! lägg ner hellt och hållet din lallare!
Bortglömda crew, PEEEAWCE ;Z
alla dina dissar låter likadant mannen, kan du inte fixa bättre mikrofon och sluta säga fitta i varje diss, kom på något nytt och lite bättre rim om du ska dissa folk. Förstår inte varför du inte har börjat variera flowet, de låter bara samma hela tiden och samma rim.. Allt är likadant mannen! / M .
alla vet att jag är bästa rapparen i sverige idag För alla rappare vill va som jag, va som jag Som ni fattar så är jag den bästa inom rapp Made my day!
Utveckling är nyckeln. Du har nog tappat din nyckel Nikki.
tack ni lyssnade och gav kommentarer, ska tänka på det ni sa! UPP
skön avslutning på låten, tagit tusses reff eller haha
Skulle du inte sluta dissa?
Du sa ju i din förra diss att du skulle lägga ner? och nu kommer ännu en diss? man börjar ju undra../ Cashflow Första jag tänkte på, men det är väl så att du aldrig talar sanning som vanligt!
har inte lyssnat låten och tänker inte göra det heller, men ha't!
The Verbal Terrorist, Nobody's Innocent!
hahahahahahahah, garvar ihjäl mig, att bajten sitter ganska fint, och det i början, är din hatsession inte sant ? :o och dina freestyle, är tagna texter hitta på något nytt, samma sak i varje låt! inge bra...
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
Well, dom är verkligen inte bra, men du är heller inte bättre. Kul beef ni måste ha pojkar. <3
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
Bait osv.. fattar inte hur du kan ha självrespekt.. för du är FAAAAAAAAR AWAY från bäst i sverige.. det känns som att du tog en för stor tugga av svampen. du säger BACKA SNABBT hela tiden hörde det nog minst 500 gånger.. sen gör du alltid dina låtar på 20 sekunder mixar lika jävla dåligt. ärliga ord! du har släppt 200 disslåtar och inte kommit någonstanns. tycker du borde lägga ner med dissandet för det lönar sig ingenting och du kanske borde köpt iallfall en ny dator mick slängt ditt inspelningsprogram och kanske satsat på en karriär som fritidsledare ? vad vet jag men jag orkar bara inte med sånt här skit fyfan!.. SORRY! var bara tvungen att få det sagt! HEJ!
Robinholta af Pankbanken!!
"alla vet att jag är bästa rapparen i sverige idag För alla rappare vill va som jag, va som jag" hmmmmmmmmm.
soundcloud.com/jerrones