[Video] No Seen - Det tar tid
Nu var det länge sedan jag släppte nåt så tog och gjorde den här idag, är dålig kvalle på youtube men men... No Seen - Det tar tid Vers : 1 Saker som man bara bara vill glömma// Det e dom som spökar i mina drömmar// Vandrar runt ensam bara förskräckt och vilsen// Gick på en tunn väg men ramlade igenom isen// Ensam och rädd det är vad jag är// Lägger mig ner och blundar drömmer mig bort till en annan värld// Där inte kylan är så kall och bitter// Jag ställer frågan men får inget svar med tiden// Den smärtan som du har orsakat// Ekar än i mig idag jag är fortfarande skadad// Det tar sin tid men har hört att tiden läker sår// Med vinden i ryggen så försöker jag att nå mitt mål// Fast än att min själ är trasig försöker jag så gått det går// Utan att ens veta hur det kommer att gå// Så tar mig kragen för min blick upp i det blå// Blundar nu sakta tar det lugnt och svävar här ifrån// Reff: Tankar som går dom bara får en att må som dom vill// Försöker bryta sig loss men det tar tid// Stå på din plats och visa den du är// Stå kvar på platsen visa det du är värd// Vers : 2 Jag är den jag är går ej att ändra på// Står fast för den jag är följer mitt eget mål// Du kan inte ändra mig hur mycket du än vill// Med krossade drömmar kan jag få tiden att stå still// Hjärtat som går samma takt som mina tankar// Ni ser ett leende på mig men det är inte detsamma// Som fanns på mig förut när det var äkta// Men nu är då så att jag var tvungen att släppa// Sänka min gard och att önska nån dag// Att min känsla över allting kommer att komma tillbaks// Just nu är det bara en dröm som jag hoppas ska bli sann// Men jag har sett min framtid och det är att vara ensam// Så många gånger har stått på knä framför gud// Har bett om nåd och att allting ska få ett slut// Men det är så att jag står här fortfarande idag// Tar tag i kragen och jag stannar nu kvar// Reff: Tankar som går dom bara får en att må som dom vill// Försöker bryta sig loss men det tar tid// Stå på din plats och visa den du är// Stå kvar på platsen visa det du är värd// x2
Hater gonna hate, that´s life. So fuck off or be nice.