[Audio] Robie - Whoa 60 Sek Kval
Gick tyvärr inte vidare så jag kastar upp mitt kvalbidrag här som jag sätt att några andra också gjort.Såna här Speedyshare länkar sig? E pra! Jag hörde några feta bidrag som lyckats kvala in iafall så att det ska bli intressant att följa. hatten av
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tyckte faktiskt du la det rätt tight för en gångs skull !! bra text, skönt delivery o flow men gillar inte rösten på något sätt, inge hat! forsätt, pz
Nej detta var sjukt jävla kefft ärligt talat!!!! Trött på din jävla röst;/ Skulle du inte ha nå jävla fel attt prata så skulle du fan vara bättre, men din ut talning alltså :s2 / 10
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
rappmannen : du om någon borde väl hålla käften om det? om det är någon som har talfel och s.k "brytning" så är det du. 99.9% på whoa hatar dig mannen kanske 1 enda procent gillar dig, och den har du väl mutat. fan sluta skriv i andras trådar att dom suger osv. när du själv inte ens kan skriva en egen text själv!
cashflow? ska jag sluta skriva i andras trådar? när ni andra skriver skit i mina :S tönt försvinn!
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
det här var inte ditt bästa mannen! Men du var ju iaf inte sämst i tävlingen :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rappmannen Finns en anledning varför folk skriver skit i dina trådar, varenda tråd du startat är skit.
Diggar din "kaggen wannabe" röst. Passade dig grymt bra, man!
Wurrup?
det va verkligen för väl att det här inte gick vidare.
Detta är min forumsignatur
P-Lex Jävla Jesus wannabe! sluta hata! rappmannen med! trött på er!!!!!!
@ Defunctus bitches
Ne jag gillar P-Lex, boråsare brukar ha vett.
Cashflow: Om du är den jag tror du är, så är du nog den som borde knipa mest käft i hela universum. Du ser EXAKT ut som mangemannen och jag kan nästan sätta pengar på att det är du (esco). Du som stulit låtar i hundra år, stulit texter, utgett dig för att vara andra och snackat skit jämt, att du ens kan yttra dig! Moralryttare. KLART man får hata, om man inte kan ta emot kritik och inte är införstådd med att inte alla kan gilla det man gör, när man dessutom haft identiskt flow/röst/artikulering i 100 år, så ska man hålla låtarna för sig själv. Så jag wordar P-Lex.
Ruuba , precis. Klart det är Esco, vem hade det annars varit? Grabben som whinar och hatar i varenda jävla tråd och sedan gör en blogg där han whinar ännu mer efter att ha fått hat kommentarer pga det han själv gjort och gör. Bullshit man, bullshit.. Låten då, nja.. Jag tycker du la det fett samtidigt som jag tycker tvärtom, du kunde ha lagt det mycket fetare med tanke på resten av din musik, kanske därför du inte gick vidare? Aja, fortsätt så, ser fram emot vad du har att komma med!
Jag gillar låten det gör jag, men ursäkta det jag säger nu, men jag är trött på ditt röst läge. Du kan rappa snyggt, men röstläget är detsamma i varenda låt. I don't know. men så äre.. pz
Aight Thanks MjR, ska tänka på det.
Tycker det låter nice, faktiskt! :p Men måste ändå dra en wööööörd på MjR
men ursäkta det jag säger nu, men jag är trött på ditt röst läge. Du kan rappa snyggt, men röstläget är detsamma i varenda låt. peace
fridens blomma
Linje12
Om du granskar inlägget så förstår du säkert att jag menade övrigt folks inlägg.
P-Lex Jävla Jesus wannabe! sluta hata! rappmannen med! trött på er!!!!!! Exempelvis, om du inte vore införstådd med att du får kritik så hade du troligtvis aldrig skapat tråden.
Jaha okey, förstod inte det, sry. Trodde det var riktad mot mig & eftersom att jag inte hade sagt nått så reagerade på det. Jag ser inget problem med den kritik jag får, visst folk gillar inte min röst osv men jag tar det.
de va inte ditt bästa, men de va brarappmannen du är ute ur leken, ärliiiit
skydrive: I dont get it? får jag inte tycka att det va tur att Robie inte gick vidare? det var en kortare version av "Jag tycker detta är dåligt, så jag är glad att han inte tog sig vidare, eftersom kvalitén i tävlingen hade varit låg, enligt mig" Och vad har Jesus med detta att göra? thanks till folk som förstår tanken med det jag skrev!
Detta är min forumsignatur
Släng gärna upp en ny länk! ;d
Battlerappare
2010-05-18 20:41
inte konstig att detta inte gick vidare ...
JoaquinRoyale
Vad är problemet med alla snoriga näsor här? Kritiserar man honom så är man en "hater" och får ta emot diverse personangrepp. Vad har P-lex religion med det hela att göra? Inte för att det skulle röra mig i ryggen om någon drog till med "personangrepp", det säger väl mer om den andre personen än mig isåfall. Sedan ser jag inte riktigt grejen med att leka allan anonymt över Internet. Ärligt talat, det står att du är 20 år Skydrive - borde man inte vara lite mer bildad och erfaren vid din ålder, tycker du? Du beter dig och skriver som om du vore 15-16 år. Step your game up, little youth!Angående låten: Du låter fortfarande efterbliven. Flowet, texten och ditt delivery är extremt tråkigt. Jag förstår att du inte kom med i tävlingen.. Är jag en hater nu, kiddies?
skydrive - Tack för länken Inget som fall mig i smaken, du kan bättre! Låter inte som du lagt någon tid alls till detta.. PEace!
Sorry robin om ja går in å "hatar" lite lätt i din tråd men..ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALLA JÄVLA LOW LIFE FUCKTARDS på det här stället.. Snackar om att "kan man inte ta kritik blablabla", kom med RIKTIG kritik då för i helvete ! Konstruktiv kritik.. Allt annat ser JAG bara som hat..Låten: Tycker faktiskt den e rätt okej, inte super bra dock.. Tycker om rimmen, mixen e helt okej .. Flowet vet jag att du kunde ha lagt bättre än så .. Folk klagade på att du alltid använder samma röstläge, och i den här så kommer ett röstläge som du använt dig av ofta, vet dock att du är en av dom få som testar på massa olika stilar, exprimenterar .. Fortsätt med det .. Gällande uttalet när du kör, så försök artikulera lite bättre, lägg hellre ner mer tid på de.. Låt de ta tid om det behövs :)Bless!
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.
Robie alla i detta forum hackar nästan ner på din röst.. men diggar det andra, fatta hur stor du hade varit om du hade haft en bättre röst? du är galen kompis.. fortsätt med det du gör och SLUTA aldrig, du rockar detta forum.
Robie alla i detta forum hackar nästan ner på din röst.. men diggar det andra, fatta hur stor du hade varit om du hade haft en bättre röst? du är galen kompis.. fortsätt med det du gör och SLUTA aldrig, du rockar detta forum. Var det tänk som en komplimang? :D