Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du skojar med mig va?....... lyssna igen och säg vad du tkr om låten istället för att anklaga oss, detta är inte taget från någon.
du/ni:allt för många gånger som jag tänkt ta mitt liv fonky fresh: tänk alla gånger som jag ärligt tänkt ta mitt liv hmm, sen var flowet i reffen mycket lika i mina öron eftersom jag tänkte direkt på Tänk alla gånger-låten. eran låt var seg o tråkig. bara dom som lyckades, tyvärr
Okej, det där första är bulll och det vet du. tack för att du sa vad du tyckte.
"tänk alla gånger som jag ärligt tänkt ta mitt liv" om det är bait, så borde ju halva sverige vare baitare?
jag menar, tror inte fonky har ensamrätt om det precis..
Tack någon som fattar =) lite kritik också ?
Bait är det verkligen inte, för jag tror knappt orre har lyssnat på den låten, och texter skriver han själv, känt han nog länge för att veta att han är äkta när han skriver, han baitar INGEN, Punkt. Kommentera låten istället
Ge mig vilket beat som helst, ni vet att jag klarar mig
Big-o - gillar inte riktigt hur du lägger upp dina rim men texten e bra, flowet e bra, bra röstläge, Dahla - ärligt så hör jag int så mke av vad du säge, så kan int säga så mke :P reffen va härlig låten- helt ok! keep it up! pz /N
uhm..hah okej ? :) fortsätt kommentera
allt för många gånger som jag velat ge upp.. men du är min styrka, min lycka och det vet du ibland känns det som att jag inte pallar mer.. tyngder på mitt bröst, jag orkar inte andas mer jag behöver dig för att du får mig att må bra hela världen kan lämna mig, bara att du står kvar vill inte se dig med nån annan, jag vill va den enda när du inte är med mig, hatar att ha den känslan du är mitt beroende, jag vill ha dig dagligen vara med dig jämt från att natten blir till dag igen men vet inte om du känner samma sak längre.. vill betyda allt för dig, va' mer än bara va vänner.. du är min tankekraft, jag gör allt för dig.. och skulle inte vilja leva om du inte fanns för mig.. älskling, det är din hand som jag vill hålla i dig som jag vill somna vid, snälla kan du komma hit texten för dom som inte "hör" vad jag säger :)
chea! meeeeeeeeer?!?
Refrängen va inte direkt i min smak, men jag gillar din vers Big-O! Jag gilla inte Dahla lika mycket men han går framåt sen jag hörde han första gången, hehe. :P hörde inte så mycket av vad han sa. fred & hemp Keep it comin'
I'm sick and twisted of twisting nipples.
Refrängen har du fått till,vers från Big-O så gillar ja,bra flow,lyric och inlevelse,vers från Dahla var överaskande,inte diggat så mycket av det du gjort fast här var det något annorlunda,även där fanns det bra röst,lyric och flow. peace
Tacktack =) meeeeeeeer?
Fett som satan! Reffrängen är guld = Sätter sig på skallen. Bra lyrik av båda två och inlevelse kan jag inte klaga på. Peace!
Right to kill!
Moderator
2010-04-17 22:39
Jag tyckte låten var sådär. Gillade inte hooken alls, sången fastnade inte alls. Första snubben var helt okej, fanns inget jag fastnade för och det kändes allmänt average. Gillade Dahla däremot, rösten är fet, gillade lyriken och feelingen också. Kände igen mig i vissa rader, positivt överraskad där.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Tacktack! Det värmer =)
Big-O : din vers va grym gilla texten FET SOM FAN Dahla : tyvärr föll mig inte i smaken gilla inte hur du la dina rader sry .Reff : den gjorde du grymt inte min smak men låten fiin fint Ps !!
Sjukt fet riktigt bra lyrik och älskar reffen den liksom biter sig fart på hjärnhinnan :P Big up på denna boys :D One / Malin
Tacktack :) riktigt kul att höra!
Ayyz: vad vare som gjorde så det inte föll dig i smaken då?