Nu är det slut på veckan nu är det fredags öss, ..vinglar in i dimman när jag öppnar min öl. måste fixa frillan, måste byta klääder, tar på mig en stjorta och jag känner mig säker. ringer min booi, " ja, waruup " skynda dig hit så du hinner ikapp. jag läger min räpp oh ja känner mig maaanlig, öppnar en flaska för fetare stääämning. skynda oss dit, ringer stjusen, får inget svar, fan vi tar bussen, hoppar in i bussen och sätter mig bekvämt, brevid en brud " jaa, hur är läget ikväll ? " det är bra som fan, hur är det själv? jag måste sett dig förut för jag känner igen, dom där tightsen, dedär assset, jag får inget svar men cluben är nära så fuck it! går till baren gör beställning nu ska vi 2 ha öl hävning promillen den växer upp så alla kom igen gå till baren ta två glas sen välj en brud i din smak sen gå hem till ditt hem o alla vet vad som händer sen jag vaknar upp för ett sms klä på dig män för ikväll är de fest okej då, jag klär på mig snabbt sticker till banken o tar ut några lax, telefonen ringer * vi har ingen skjuts*, okej då män vi får ta nästa buss, sen till slut när man kommer fram så beställer ja en shot och en öl i min hand ser en babe så beställer en drink ja ger den till hon o ragga sen ja vilt sen får jag en klappning på axeln vänder mig om o får smäll på käften jag ställer mig upp o gör en högersving ja ropar på jikke men han syns inte till så jag fick börja springa där ifrån men de var en kväll och komma ihåg
http://soundcloud.com/infinite-struggle Jag är mer underground än arkeloger