I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Fox (10år) - Skrytsession

Vår Hiphop - Audio & Video

   
Rappare

2010-04-04 16:46

[Audio] Fox (10år) - Skrytsession

Tjena, tänkte att jag har inget att förlora på detta, så här kan ni lyssna på min lillebrors session han gjorde i fredags, klart att jag hjälpt han med texten så fall ni inte gillar den klaga på mig :)
mix är utav mig också, återigen klaga om ni vill.

LÅTEN

Text:
Uh, jag är fox killen som skickar ut en box nattetid eller dag, jag e biffen som smackar killar från alby-lag när jag kickare så vet du att jag kickare bra. jag är killen med stil jag kan inte låta bli att sätta ett smil här och var för detta skitet gör vi exakt varje dag mayn. Vi är från hypocrite town FBG kom så ska du få se big beatin B,
if u messin with me u messin with my crew g kool-aid in your face he, me, thee, she, we,
im longin for losin my virginity like pee wee that's how we roll g if u see me, i dont give a fuck about my rhymes this is 2010 a whole new times and it just fly by like fox sjuttonhundrafemti skott in you face stopp!

Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep