Detta va inte mord. Ni är jämna. men faktiskt så är denna bättre än deras. Radikal är dock en nivå över Robin men jag är förvånad som fan av Robin att komma ut med sånt här. UPP
-: BlasterDesign :- Säljer billiga hemsidor. Checka in www.BlasterDesign.se
skriker ni "Demko"?
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
De här var inte bra, tycker att XL och baula är många nivåer över detta.
http://www.myspace.com/akaamusik
De här var inte bra, tycker att XL och baula är många nivåer över detta. Tycker isåfall att det är hur tragiskt som helst att dess nivå inte visats än.
Coastin' Chucks!
det har var bra.. nä fyfan, skulle bli dömd till döds om man tycker det här är bra. sluta rappa och återgå till att suga kuk på heltid.
Detta var inte bra, låter som ni snubblar på hälften av orden...
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
gubben va det ditt hemmalag? Du måste skämta dawg, förvänta mig ett värsta svar. Men ni var sällan bra, Alex bula? din röst fick mig att tända av. Ni 2 är fan som änglabarn. Blir våldtagna men ändå får ni folkets empati. Anders Eklund type of shit, XL får den lika högt upp som han fick av ängla-- demko Din mamma? C´mon är dom 2 dagisbarn. Tror att dom är dope för att dom köpt lite weed för deras barnbidrag. Ärligt, ska ja behöva spökskriva eran battletext? Alex får den i halsen så ofta att han har ingen kräkreflex Ni kommer inte med nått, båda är kastrerade. Sluta spela hårda stockar, för ni båda är tandpetare. Nu vet jag varför du kallas XL. din pung var enorm jämfört med din penis, å du retades dig för pläpen Och för att undvika öknamn. Klippte han av sina bollar och klädde ut sig till nanne grönwall. En avundsjuk pissenisse......sluta prata strunt. Kliv ur garderoben som sara lund ( sveriges kändaste transa) Som sagt, va detta ditt hemmalag? Borde du vända av, WO ingen match bara lämna plan. Till dom som vill ha
Coastin' Chucks!
asså jag är ledsen, för efter allt tjaffs i deras tråd om att det skulle bli knullade av erat svar så är jag nu besviken ! det lät som Radikal började nice i andra delen av versen men sen föll han tillbaka det det typsika "battletråd-skrivandet"... jag tycker att musik ska leverera en känsla och bara "slipade" rader eller vad ni nu vill kalla det.. sen tycker oxå att Holta tappade allt här, whats up med uttalet ? har aldrig hatat på södern men där har du något att jobba på :) U go ahead and hate on me, I would love it men nu har jag iaf sagt mitt ! Holla`
http://www.myspace.com/toniangelo026
Och inte bara "slipade" rader ** ska det vara
http://www.myspace.com/toniangelo026
Diggade inte. Och ja känner ingen utan av er och e absolut inte från gävle. Alla diggar inte alla sånt e livet
Enligt mig blir XL o knattarna Knullade... RADI o Robin tar detta, ganska hårt... Big up! peace
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
Det här är grymmt bra, dock tycker jag att deras stilar är jämnvärdiga.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Angelo-026 tackar för att du tog din tid, men jag försöker inte skapa någon hitt genom att dissa. Jag skriver ner vad jag själv anser räcker, ska inte behöva ge mer eller mindre åt folk som knappast förtjänar det. Vill han åt hela min energi så får han steppa upp. He started this, eller han har inte ens startat än. Väntar fof på action..För hitills tror jag att alla kan hålla med om att " beefen" är sjukt ointressant och något man bara gör för att driva tiden. Jag är absolut inte rädd för att bli sänkt eller diverse, vill bara att den munnen han hade i min gästbok..att den ska dyka upp någon gång och att dessa tramserier avslutas en gång för alla. Och sen att hans söta kompiskrets ska smutsa ner min tråd? c'mon! Enough..känner ni för något så har jag en gästbok. Skjut säkert
Coastin' Chucks!
Alltså säger exakt som Angelo, Att radical lägger det rba dom första raderna, sen tycker jag han tappar allt överhuvetaget!! Men jag väntar på deras svar innan jag säger vem som vinner, men jag tror att XL å Alex Baula kmr ta detta!!! shUlLLELElel
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Grym bra diss tyckte jag, tyckte ni tog baula & xl's senaste, dom visar inte sitt bästa. menmen, till rappmannen, undra vem som gjorde bort sig och dissa folk som e bättre, den som gjort det mest på hela whoa är väll du ? men bra diss! Sorry för offtopic.
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
weeeeeeeeejjjjj tung som fan !!! SLAKT FFS ! detta tog ni hårt :) smekta som fan blev dom. allt var grymt bra i låten :) BIG UPP HOLTISH o RADIKALISH :D
ni kn***ade honom upp och ner och på tak och väggar!
"cashflow: Alla som tycker att det här inte är bra. är troligtvis kompisar med XL och hans knatte gäng i gävle" knattegäng? Du anar inte vad du snackar om lilla gubben..
Dissen var skön, och ni alla 4a kan bättre, men hitills tycker jag xl och ab har ledningen..
(allt i helhet alltså)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
CrickoTheOne Uppskattar din åsikt, thx för att du droppa förbi. Två
Coastin' Chucks!
tycker att det borde finnas potential till fetare dissar, jag blir besviken. men ni har övertaget tycker jag nog
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kommenterar sällan i audio & video forumet men är tvungen att säga att XL & den andra snubben är mycket bättre än detta. detta var mumligt och stressat och dålig attityd. nej detta tar ni inte..och nej som någon nisse sa jag känner inte någon av parterna.
www.RekFoto.se
Minns jag rätt så är cashflow, mange aka esco, baitarn? Eller? Om det är han, smart att klaga och slänga hat i varenda tråd när man själv inte ens kunnat skriva själv :) Men till låten nu, ni la det helt okej men som de flesta sagt så tycker jag XL är snäppet bättre. Men vi får se vad som kommer helt enkelt.
Älskar ju första beatet så blir lite extra petig men du lägger de tungt asså nästan bättre än game ;P Sen tycker jag att ni ligger ganska lika i beefen både ni och xl lägger riktigt tunga rader hela tiden.. Radikal är galen i denna big up !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Nej, Vad gör ni ? Fjantar bort er för att ni TROR att ni var säker mot dom. Men tyvärr är ni för jämna för att kunna fjanta bort detta. XL & co tar detta lätt som en plätt..
www.myspace.com/danielbylund
Tack för eran åsikt! /R
Robinholta af Pankbanken!!
Haha Lexicon, precis. Kunde fan inte säga det bättre.
tjoo! måste ju droppa min åsikt, och den är lite delad. såhär e det för mig va, radikal, du har ljuva rader, men jag diggar inte beatet eller hur du levererade riktigt, tycker du hade lite för stressigt typ, du skulle haft segare flow o mer attityd, om du förstår mig? och sen holtan, du va absolut bättre i denna, o du får till ett par rätt bra rader då och då, men jag är även här inte ngn fan till beatet! jag menar, beatet är cool, men tkr inte det passar riktigt. så i helhet så gillar jag inte, och då vinner baula o XL. men om jag ska kolla textmässigt, så är det lika på marginal. och eftersom jag anser att lyrik är viktigast i beefs, så säger jag att det är lika mellan er i denna rond! jag vill att alla steppar upp nu, jag hör på er att ni alla kan. thats all for me. // Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
tungt!
haha denna beefens bästa rader hittils :
Ärligt, ska ja behöva spökskriva eran battletext? Alex får den i halsen så ofta att han har ingen kräkreflex tkr ni vann denna ronden!
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Dizzy89 P20 Älskar din kritik, tack som fan. Och jo du har rätt :) tack till resten med :)
Coastin' Chucks!
Tack dizzy för att du tog dig tid! :) och tack till er andra med! /R
Ni vann sten hårt, säger någon något annat är det kompis propps eller så har den personen ingen aning om vad fan han babblar om. Bra gjort, ni har vunnit nu.
alla tycker det dom tkr punkt slut med tråkigt med kompis propps! får se om det kommer något svar , har annat matrial som ska jobbas på ..
Vice Versa!
Ohhfuck, bra skit här, ni tar denna!
Cashflow, det räcker! Sluta bomba tråden..det finns någonting som heter gästbok! Enough mannen. Jag känner inte ens dig så back off! Och stop callin it kompispropps, jag känner inte en käft här inne förutom 2-3 pers...Resterande Tackar så mycket / R2
Coastin' Chucks!
Förstår inte varför folk hatar så hårt på denna? Radikals text var ju fan skit fet. Holta däremot var inte så himla tight i denna. Men han sänkte inte nivån på dissen & förstörde hela låten.Men kom igen nu, jag vet att ni kan hundra gånger tyngre /F
Moderator
2010-03-24 22:56
cashflow Sluta nu? Chilla lite och kasta inte ur dig skitsaker, kommentera låtar och ligg lite lågt ett tag istället, har redan sagt till dig en gång idag ju. Och alla andra slutar snacka skit om cashflow, så från och med nu kör vi på som vanligt. - Har lite svårt att höra vad som sägs ibland, var rätt skönt att ha text då. Men jag tycker att det är jämt, har ingen jag tycker är bättre egentligen. Börjat tröttna på alla bögrader ni drar också.. Jag tycker låten är bra, och det är jämnt.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Tackar ramuz, btw du kan inte rensa lite om jag ber dig görat? :)
Coastin' Chucks!
Moderator
2010-03-24 23:07
Allt off topic eller några speciella? :)
alltså cashflow din pajas gör något åt saken ist för att vara cool och stor i käften på whoa , vad fan de här va så jävla kefft. inget jag gillar hahah
ait
Allt offtopic skulle sitta nice :)
Coastin' Chucks!
de va ok,, dåligt stundtals, men annars så. helhet XL och AB men jämt! Peace
chillin'
Vers 1 vad de allt ni kunnde komma med förstår de för xl åker rullstol o alex puttar på den ofan jag gråter men tror jag fattar haken starta låten stänger av den typ som tv reklamer xl är en smygbög med kukar i halsen han står på knä och tar imot ifrån alla håll och kanter för att kicka med fjanten du är duktig på att snacka men för dålig på att suga för att gästa på plattan ni sitter i en taskig sitts skratta åt din mamma diss Upp i rök som nikotin nej upp i rök som cannabis ni är förlorare ditt crew är bara bögigt vice versa aka en annan del av köping om du var tung på micken hade du vart själv o inte plocka med dig din personliga assisten sug på den för jag vet att du vill då jonas gardell är vice versas förebild Vers 3 Ni låter bara invalida jag slår så hårt jag träffar inre sida jag äter sånna som ni som söker hype genom beef och tror ni vinner ett krig så vad du blir skjuten snabbt o sen så robbar jag dig på en tusen lapp (wazzup) jag är som cirkel-sågar har aldrig loosat beef för att igen-vågar jag särar på din kropp som lera ni kommer aldrig vinna jag är hård som stenar baula tror ni verkligen ni tar mig cmone fuckers sluta leka scarface att du är bättre ptss lyssna noga blablabla kan någon tysta horan jag knockar er i första rond vill inte vara sån men kan nån trösta dom för ni är inte duktiga men grabbar kör hårt xl fick sitt namn ifrån sitt slappa röv-hål så de e va de står för ass-knullad rockringar nä gubben mer som trästubbar är det battle "va" det lockade knappt xl o baula i pakt fan dom knocka varan pinamst sug min kuk o håll käften jag bitchslappar er o vice versa förresten alex baula ni är inte kända o din kuk i sig har en omkrets som en penna För er som vill ha
Moderator
2010-03-24 23:35
Tråden är rensad! Har rensat det som inte hade med låten att göra och inlägg som blivit irrelevanta, ahh ni vet vad jag menar vid det här laget. Om något annat inlägg strök med så ber jag om ursäkt, men jorden går inte under för det. Fortsätt kommentera nu!
Radikal e fet! första beatet va skit trist. sista också. inget fel på robins rapp utan beatsen som pajjade lite.. men fan kör på! :D
fett ni tar detta
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
tyng
Tack hörni! o juiz det där är en smaksak som sagt :) Två
Tung diss, men alltså, skriker ni ''Demko''?
Käft