I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] RazzleN - Längtar Till Sommaren (Med Lil Lucifer)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-03-23 13:29

[Audio] RazzleN - Längtar Till Sommaren (Med Lil Lucifer)

ny låt! ;)

http://www.speedyshare.com/files/21575676/RazzleN_-_L_ngtar_Till_Sommaren.mp3

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-23 13:37
hahahahahahhahahahhahahahhahahahahahahah Det fucking sämsta jag hört i hela mitt liv! och jag svär! DET ABSOLUT SÄMSTA!!!!!! sluta med musiken du skämmer ut dig :)
JMH-sound.se check it out!

2010-03-23 13:38
Du skämmer ut dej :) och jag tänker nt sluta för att du säger det =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-23 15:15
Oj, jag trodde det var Stanislav med tanke på namnet på låten :|

2010-03-23 15:22
Hahahaha word Reflection!

2010-03-23 15:25
Razzlen, skit i vad de andra säger. Om du gillar att göra musik ska du definitivt fortsätta med det. Du blir bättre med tiden, det kan jag garantera dig.

2010-03-23 16:07
Tack. jag tänker fortsätta, dom får tycka vad dom vill ^^

2010-03-23 17:39
upp !

2010-03-23 17:53
Razzlen, skit i vad de andra säger. Om du gillar att göra musik ska du definitivt fortsätta med det. Du blir bättre med tiden, det kan jag garantera dig.

HAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA han e fucking sämst och skämmer ut landet for fuck sake!
JMH-sound.se check it out!

2010-03-23 17:57
HAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA han e fucking sämst och skämmer ut landet for fuck sake!

det gör du också, du gick i sär , du tror du e så jävla gangster, och skryter om det.. :)

2010-03-23 18:34

2010-03-23 20:18
HA HA HA HA DU LÅTER SOM STANISLAV HAHAHAHAHA

2010-03-23 21:15
JMHmusik P15, sluta snacka så mycket skit
alla har väll varit nybörjare ?...

Hatar dessa hatare, börjar bli så jäla less på dom..
Ge grabben konstruktiv kritik istället för o trycka ner honom.

razzleN : Fortsätt med det du gör, du kommer lära dig med tiden.
Tråkigt om man ligger på top direkt eller hur ?;)

Aja keep it upp peace
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster,
det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..

2010-03-24 14:50
Fortsätt med det du gör, du kommer lära dig med tiden.
Tråkigt om man ligger på top direkt eller hur ?;)

Tack så mycket! ja precis, fattar till och med jag, och det e drf jag fortsätter ^^

2010-03-24 15:09
jag fatta bara inte vad fan din vers hade att göra med refrängen?
jag bryr mig inte om du kickar över ett tråkigt jävla beat, flowar som en caveman och har stanislavs delivery, men om du får ett beat med en refräng för-inspelad, kan du inte tänka dig att skriva en vers som på något sätt leder till refrängen?

det är som om jag skulle skriva en vers om tonfisk och sen ha en refräng som handlar om mentalsjukhus.

2010-03-24 15:47
Detta var ganska kefft. Eller jävligt kefft, vill inte vara en hater men tyvär måste vara det nu. Inga bra rim inge delivery alls. Inge flow kefft sound. Allt var fan dåligt. Pratar lite för nära micken tror jag. Den va ju sjukt kort också typ 6-8 rader. Man hör att du läser från papperet, du har ingen inlevelse alls hooken passade inte med låten alls. Du pratar lite som ja.. typ ICA jerry tyvär.. Inget bra alls

2010-03-24 15:56
ljudet tkr jag själv e dåligt, så jag ska nog köpa en mick för kanske 2000kr, den mick jag har nu kosta typ 400 spänn kan vara drf sen är det en buckla på den, haha.. men aja ska träna sedan skaffa ett bra inspelnings program, för nu så har jag Audacity.. :) För jag mixar ju nt låtarna så jävla mycke :) Sen gör jag korta låtar för att det blir typ as dåligt endå :p Som den här t.ex, tog kanske 1 timme att spela den här och det e pga att min röst blir helt sluddrande så jag får börja om hela tiden, men det är väl nått att träna bort antar jag ^^

2010-03-24 16:24
prislappen avgör inte kvalitén ;) men aa träna på.

2010-03-24 22:04
Alla har varit nybörjare och till alla hater´s bara för ni laddade hem något som ni inte digga så behöver ni inte ge dålig kritik, istället förstå läget och hjälp säg vad som kan förbättras.

bara fortsätt följ dom positiva kommentarerna ;D

2010-03-25 06:23
det ska jag, tack :D