tack där cashflow :) dock skulle de va väldigt trevlans med konstruktivt ^^ brallan tack för att du tog dig tid o lyssna! skulle va kul om du kunde droppa konstruktivt :) FLER NU ! min text: hära har ni ju han som uppmuntrar till kalabalik när den jäveln får publiken att bounca som Kalle Kanin för jag droppar bomber som kan liknas vid ett kärnvapen som är inbakad i en så sjuk text att ni kräks av den jag har ett flow som är utvecklat ifrån taktkänslan som blåser förbi er som hoppare utan fallskärmar så fort vi battlar är vi lika fly som flygvapnet men när ni battlar blir det choke som efter stryptagen! så du tror att du kan mäta dig med mina boys men det är ju som att mäta socker med en lina coks har såna hårda rader så att du blir antastad för att du suger mer än en bebis på sin nappflaska ni kankse minns mig som käääzen, nu är det matte rial den dära softa killen, nada gangster, nada knas Vi är dom som är mera gata än rasmus på luffen när vi får er alla att tappa hakan och luften yeaaah o jag håller med om att reffen suger! vi spelade in allt lite snabbt + att jag dampa loss på micken för att den gick typ sönder lr va ja ska säga -.- ! inga bortförklaringar! just the truth..
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz