I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Eslex - Dagen & Problemen[Prod. BBH Entertainment].mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

   
Rappare

2010-03-10 22:46

Eslex - Dagen & Problemen[Prod. BBH Entertainment].mp3

Shu alla ni som sitter på korvfester runt om i landet och även ni som inte göre!


Detta är en vers jag spelade in för kanske 4 månader sedan men har letat gäster till den men helt utan lycka, min homeboy Problem har oxå lagt en vers men den är inte med pga att han inte blev nöjd. Så ni kan se det som en session eller något liknande!


Beat: BBH Entertainment.
Text: Eslex
Mix&master: Problem
Vers1:Eslex

Här nedan finner ni låten:
SPEEDYSHARE


Eslex:
Dagen tiden förändras, när hoppet blir minnen för när vinden vänder om och försvinner iväg, dagen mörkret når himlen och vi glider isär.
Dagen speglar blir till skärvor som förgör våran själ, visst när vatten är tjockare än blodet i ådran, dagen hjärtat pumpar frost genom kroppen och artärer.

För att dagen i vatten från botten av lagen där folk försöker överleva natten i staden, men tankarna kommer på slutet av dagen när mänskor inte längre kan se genom glaset, när blodet försvinner och rinner som vinden viner i natten du kan, höra sirener och hundarna skäller men du blundar och skriker.

Det är ingen som hör dig för du lider inombords, det är ingen som kan se dig för du ligger under jord inte bokstavligt talat utan känslorna talar.


Kolla även min grupp 3 personligheter på myspace: www.myspace.com/3Personligheter

www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!