I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Toolish - Till en vän

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-02-28 23:55

Toolish - Till en vän

Sho! Nu har jag gjort en ny låt.. äntligen!

Jag vet att kvaliten och mixningen inte är 100 så ni behöver inte nämna de haha ^^
Den ligger på youtube, och speedyshare. För typ 50% bättre kvalite så laddar ni ner låten.

Texten var skriven under 1 kväll, ville skriva av mig..var lixom tvungen.
Den går till mitt ex som jag varit tillsammans med i över ett år, och som tagit slut nu ):

*vet att den har sina flow missar här å där*

På youtube: (Sämst kvalite, jo jag vet.)

Ladda ner här:

Länk till http://www.speedyshare.com/files/21193828/Toolish_-_Till_en_v_n.mp3

Ge mig lite feedback nu whoa! behöver de. Tycker du den är dålig så skulle jag uppskatta att du sa "vad" som är dåligt och vad som kunnat bli bättre.

Ha de fint (:
/Toolish

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-01 00:01
Riktigt bra gjort! diggar det verkligen

Skönt beat, flow, text.

2010-03-01 00:04
WoW toolish måste säga detta var grymt seriöst nu . får lite fonky fresh vibbar.

ända jag hade velat ha var en egen reff hooken sänkte låten .. men verserna var mad

PeyyZ <3

2010-03-01 00:06
Tack grabbar! det glädjer mig! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-01 00:10
Toolish, detta var riktigt jäla grymt tyckte jag! :)

Beat, flow, text du får ut allt man vill höra i en love song!

8.6/10!

Keep the flow going man peace!

Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster,
det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..

2010-03-01 00:16
De va bra, bättre Mix & höjjt acapellan en aning
då vore den perfekt =) fortsätt !
*ERROR*

2010-03-01 00:20
LillP, sant, jag är ingen höjdare på att mixa precis.. försöker så gott jag kan där :/

Tack iaf! (: mer?

2010-03-01 02:00
Upp! fett snålt! 30downloads, 4 kommentarer... 1 till iaf ?

2010-03-01 10:30
Fett skön mannen :)) (Y)

2010-03-01 11:12
Men jag fattar fortfarande inte ifall du eller hon är tysk? :) låten gillar jag skarp, men att reffen är på tyska om du inte kan tyska eller något sånt, så låter det som du bara tog ett beat du tyckte lär bra från youtube eller något (:

2010-03-01 15:28
Gillar den här låten, sjukt bra.

2010-03-01 16:15
ekman, det fanns en översättning till reffen på sidan jag hämtade beatet! men orkade inte av lathet klämma in det i videon bara. Tack alla! mer? =)
Moderator

2010-03-01 16:28
Ditt flow e nice som fan =) Tyckte att accapellan va för låg, men de kanske va för att jag lyssnade på youtube? Texten va bra skriven tyckte jag endå fast det bara va "en snabb" =).

Men FAN vad jag känner igen det här "För alla gånger som jag bröt det jag lovade, och lämnat dig i tårar efter stunder som vi bråkade".

Men vet inte vart ifrån :P haha. Men bra jobbat iaf =)
//TW

2010-03-02 02:17
Testa ladda ner låten, acapellan hörs mycket bättre då. Mjo rätt snabbt tog de, tack.
Jag har seriöst ingen aning heller :/

Tack för kritiken!

Uppar en sista gång här också! 77 downloads. 8 comments.

2010-03-02 02:23
Diggas, tummen upp!
It ain't about how hard you hit, It's about how hard you can get hit and keep moving forward!

2010-03-02 04:04
Shitmannen, fonky lägger något liknande på rmk ft. fonky fresh - tänk alla gånger. Eller det kanske är rmk, ingen aning.

2010-03-02 10:41
finns många rader fonky och rmk lagt eller har lagt väldigt liknande men bara byt form och lite plats.

fonky eller b-raz (båda kanske) sjunger väl- du och jag var en saga som inte slutade bra

(vet iaf att fonky sjunger väldigt lika i De bara e så)

rmk HAR lagt - du vandrar runt i mina tankar denna kalla vinterdag

Poet

2010-03-02 14:44
oouf fan va tung låt mannen , Man får fan rysningar =) / one
 @ Defunctus bitches

2010-03-02 14:47
Ticcihni, sant, har fått en del insperation av rmk o fonky lite där (: Inget jag själv tänkte på när jag just skrev, men nu när du säger de ^^,

Tack folkz! (: det glädjer att ni diggar iaf ^^,

2010-03-02 16:27
Riktigt bra låt man! :)

8.8/10 får den.
Moderator

2010-03-02 16:49
Tycker också jag känner igen ett par av raderna liksom, men shitta, blir lätt så ibland. Skitmysig låt iallafall, lyssnade iofs bara på youtube, men höj accapellan så blir den tvärbra. Absolut över min förväntan när jag klickade in :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-03-02 19:06
Ramuz, accapellan hörs dåligt på youtube :/ blev sämst kvalle där.. Om du laddar ner, eller går in på min myspace så hörs det mkt bättre! (: tack båda!

Länk till http://www.myspace.com/toolishmusic

2010-03-02 19:09
Denna förtjänar mer tycker jag så upp ! =D

2010-03-02 21:55
Man kan säga vad man vill om denna, men det finns ingen som kan påstå att denna inte är grymm.
Riktigt bra mannen, du sa att jag skulle slänga upp kritik på denna men det finns inget jag kan kritisera, inte min typ av låtar att lyssna på kanske men det är riktigt grymt.

Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2010-03-02 22:00
tack för att du la en comment iaf markulinen! uppskattas! pz

2010-03-03 07:10
Riktigt skön låt, som någon annan nämnt så får man lite fonky fresh vibbar över det hela.

Skulle gärna höra en annan refräng :)

En mycket bra låt!

2010-03-03 09:25
tväärskön mannen! fast acapellan skulle vart lite högre dock :D
allt sitter, din röst e go som fan!

keep it up!
Rappare

2010-03-03 09:31
nice

2010-03-03 16:10
Thanks grabbar! uppskattas :D!! peace