Matte Rial (Käääz) - Nu Ni! (session).mp3 Oyeah! länge sen jag droppa nått här nu... dels pågrund av typ skrivtorka och dels för att jag inte orkat gjort nått.. men nu e jag tillbaka boiz! aja iallfall ;D Låten: Länk till http://www.speedyshare.com/files/21146554/Matte_Rial_k_z_-_Nu_ni_session_.mp3Text: Jag vem annars? Vers: jag såklart!Beat: Yada Yada Yadamix: den otroligt feta mixen står jag för ;DTexten:Mitt namn är Matte Rial,mannen,myten, en legendlängesen jag droppa nått,gick underground som FNLatt börja med så finns det ju en sak ni måste fatta; att er rap har flera nackdelar än kriget i Rwandajag hänger med folket som håller sig lugna och coolajag ger dig fingret, som ja var lögnare i Yakuzajag har siktet inställt på målet som lasermannenkommer bli nått och leva bland stjärnorna som karlavagnenför hära har ni ju killen som droppar skiten galetoch går till botten till saken med missiler och vapenså backa bak eller se upp så fort jag droppar bomberblir ni träffade blir ni ihåliga som foppatofflerär hundra på att jag är han som kommer att bli storjag tar mig nu till toppen fast jag inte vet vart han borlåten är till keffa jävlarna,som bajtar hela tidentror att dom kommer få skiten på silverfat hela livetskriv nått eget! om du inte vill bli känd på fel sättskrev i ett år innan rappen,och checka en fet text!big up till hunden,underhållning,majk och asiaten<3håll nu med om att texten är fetare än amerikanerOYEAH ! där fick ni allt... Langa konstruktiv kritik nu whoa o inge tjaffs i tråden! ;D One love<3
så backa bak
låten är till keffa jävlarna,som bajtar hela tidentror att dom kommer få skiten på silverfat hela livet
låten är till keffa jävlarna,som bajtar hela tidentror att dom kommer få skiten på silverfat hela livettill nikki ? haha :D