I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Detested - Snusk och Våldsord

Vår Hiphop - Audio & Video

Poet

2010-02-23 20:23

Tjennare fellas and fellettes!
Fick tummen ur analen idag och reccade en låt, som faktiskt är lite lustig om jag får säga det själv. Hoppas någon gillar den!

Beat: Anenkefali
Rap/text: Detested
Mix: Detested

Säg gärna vad ni tycker, peace!

Jag hänger i rimnördarnas ringhörna
Rappare

2010-02-23 20:35
Nice. Va fan ett tag sedan nu. Sjukt nice beat och kul text men ge fan i min piggelin din fitta.
Ja

2010-02-23 21:39
skön låt, men det tråkiga flowet gör att det inte går att lyssna på mer än en gång :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2010-02-23 21:45
Piggalo: Jag bajtar din glass mannen och ja bryr majj shii!

Men tack för era åsikter, kul att ni lyssnar :)

2010-02-23 22:54
Riktigt tungt tycker jag, du kissar på beatet och samplingen från Dunderklumpen är grym.
Poet

2010-02-24 11:32
Rawr nu ni ska lyssna sej å sånt!
Rappare

2010-02-24 12:01
Det är kul att bra rappare som dig och Vincent på den här sidan får högst 10 kommentarer medan värdelösa lowlifes som seth dee får 45 000.
Pinsamt. Fet låt iaf lyssnade iden idag. Kul som fan.
Ja
Poet

2010-02-24 17:44
Kul att du diggar den föresten Anenkefalafel, ska se vad jag kan hitta på med ditt andra beat :)

Piggalo, det är sånt man får ta när man inte är whoa-kändis. Jag är nöjd med de få kommentarer jag får också, även om det hade vart kul med några fler såklart.
Moderator

2010-02-24 20:01
Gillade din ödmjukhet i tråden så var tvungen att checka låten faktiskt. Texten var jävligt underhållande kan jag säga, flowet var bra men lite tråkigt. Inget jag lär lyssna på om och om igen, men du gjorde det bra :) Cred till Anenkefali för samplingen, så underbart skön!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-02-24 22:06
Detested

Tycker vi borde teama upp någon gång och gör ett riktigt jävla kuktape. Renaste våld med renaste äckel och renaste snuskbeatsen.
Poet

2010-02-24 22:20
Ramuz - Tack tack, det var vänligt utav dig. Jag får försöka hotta upp flowet lite så det inte blir så enformigt i framtiden :)

Anenkefali - Det tycker jag låter som en idé hörru! Jag är jävligt gejm, så mycket roligare att arbeta med någon än helt själv, faktiskt. Får hojta på msn någon dag, för nu ska jag kolla på film och runka till streckgubbar :)
Poet

2010-02-25 10:01
Nä men vi kör väl en sista upp då om det går för sig.
Lyricist

2010-02-25 14:53
fulcool sampling och kuliga rader

bra jöbbat

peace !
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"