I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Zimpan - Snorunge ( Liri Diss )

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-02-18 17:16

Zimpan - Snorunge ( Liri Diss )

Tjenamors, kommentera och säg vad ni tycker!

Zimpan

2010-02-19 02:29
HAHAHAHahhahahHAHh vet inte om jag ska skratta högt lr i min ensamhet? jag tyckte detta var d-åligt... Just btw, orkar inte ge konstruktiv kretik 02:28 on the night.. men om liri svarar så får man hoppas det är bättre iaf XD Annars blire dåkligt :( hahaha :D

2010-02-19 03:10
skönt att han fick en diss tillslut ;p

Fred man
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-02-19 03:12
inte direkt så det är första killen som dissar honom? sen så om du tycker så illa om honom kanske du borde lagt upp ngt mot han? menar, kan ju inte varit sämre än zimpan ;)
Rappare

2010-02-19 04:05
Totally worthless. :/
Wurrup?

2010-02-19 09:10
hahahahaha va i helvete? får man fråga vafan de här e för något? :P tänker inte äns lägga ner tid på dig. :P har viktigare saker för mig just nu ;)

fuck off! sopa

2010-02-19 09:33
Du snackade om fame i dissen? jag gör inte musik me folk som e bättre än mig för hype :) jag gör det för att de e mina boys och musiken blir bra :) thats why..

du söker däremot hype eftersom du kastar en diss på mig utan någon som helst anledning haha.. yaya

2010-02-19 10:41
"Så du får sära på dina ben, för när zimpan glider in får du underlivsproblem"

okej, jag vet inte vad du har tänkt göra med grabben, men de låter lite som du är sugen på en vild natt med honom!
Yours truly, Slobe

2010-02-19 11:42
HAHAHA word på slobe xD
Bortglömda crew, PEEEAWCE ;Z

2010-02-19 12:05
Tyckte fan att du var asbra. Ställ upp i melodifestivalen bland alla andra jättebra rappare.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
Rappare

2010-02-19 12:12
"sätter på min låt bakifrån"???
alltså knullar han dig genom att lyssna på din låt, eller va?
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Moderator

2010-02-19 12:27
Hade inga förhoppningar när jag såg tråden, så blev inte så besviken faktiskt. Var inte bra någonstans tyvärr.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-02-19 16:45
hahahaha fy fan

2010-02-19 17:18
jodu.. what to say

2010-02-19 17:27
nog den sämsta dissen ja hört..:/
Vice Versa!
Moderator

2010-02-19 17:29
Undra varför dom använder just orden kuk o suga/suger så mycket...

Men iaf till låten, inte bra någonstanns. Flowet var ostabilt och texten va sjukt dålig tyvärr.

Som jag sagt till andra, träna på ALLT inna ni släpper en diss, speciellt texten! Träna minst ett år till innan du släpper en diss till, vill inte vara dum, det är bara sanningen.
//TW

2010-02-19 17:33
"Så du får sära på dina ben, för när zimpan glider in får du underlivsproblem"

"sätter på min låt bakifrån"

haha ska jag var ärligt hittade jag mera dissar emot dig själv en emot honom

2010-02-19 21:28
hmm nu har jag sån där tråkig tid över så tänkte kommentera denna underbara låten en gång till, lite mer.. vad säger man.. bra kommentar?

Okej att börja med, texten.
Den var ju hel festlig, man blev helt till sig av den och jag fällde nästan en tår, ungefär något som alla klarar av, 1/10.

Flowet.
Tyckte det var ostabilt och inte alls flöt på, lät tråkigt och känndes som att man satt och kolla på lim som torka medans man lyssna på detta? 3/10.

Tonläget/Rösten.
Lät tråkigt här med, lite rätt attityd ibland, men fan är det med alla konstiga läten som hände här och där? "zoom, wopz, vish" osv? lät inte bra, 3/10

Sen så kanske det bara är jag som tycker det låter som något man hört förut? Och är (ganska) säker på att iaf en rad är bajjtad.. Så detta drar ju ner hela låt betyget till en jämn 2;a/10.

Congratz, go and have a nice life -Liquid.
(Och Liri skrev att han inte skulle slösa tid på dig.. Synd, vore kul och höra lite bra musik efter man lyssnat på detta.. Och så håller jag ju faktiskt med en del andra i tråden om vissa saker som egen dissar, fag refrerenser, men går iof se på andra sätt (då positiva om man tänker att underlivsproblem = blödningar osv och homosexuelliteten inte ska vara "negativt" eftersom är du öppen med det, good for you) men håller framför allt med om att du borde träna ett tag, bra tag tills du dissar igen :)

2010-02-24 12:04
fyfan va dålig

2010-02-24 13:14
Word! Det här stinker fan så illa.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)