hmm nu har jag sån där tråkig tid över så tänkte kommentera denna underbara låten en gång till, lite mer.. vad säger man.. bra kommentar? Okej att börja med, texten. Den var ju hel festlig, man blev helt till sig av den och jag fällde nästan en tår, ungefär något som alla klarar av, 1/10. Flowet. Tyckte det var ostabilt och inte alls flöt på, lät tråkigt och känndes som att man satt och kolla på lim som torka medans man lyssna på detta? 3/10. Tonläget/Rösten. Lät tråkigt här med, lite rätt attityd ibland, men fan är det med alla konstiga läten som hände här och där? "zoom, wopz, vish" osv? lät inte bra, 3/10 Sen så kanske det bara är jag som tycker det låter som något man hört förut? Och är (ganska) säker på att iaf en rad är bajjtad.. Så detta drar ju ner hela låt betyget till en jämn 2;a/10. Congratz, go and have a nice life -Liquid. (Och Liri skrev att han inte skulle slösa tid på dig.. Synd, vore kul och höra lite bra musik efter man lyssnat på detta.. Och så håller jag ju faktiskt med en del andra i tråden om vissa saker som egen dissar, fag refrerenser, men går iof se på andra sätt (då positiva om man tänker att underlivsproblem = blödningar osv och homosexuelliteten inte ska vara "negativt" eftersom är du öppen med det, good for you) men håller framför allt med om att du borde träna ett tag, bra tag tills du dissar igen :)