du lägger nöd rim hela tiden?:S lägg ner ist, peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Driver du med mig ? jävla mupp tyst och svara på min diss. Om någon ska lägga av e det du ! :D
Moderator
2010-02-15 18:57
Haha tycker den är urtung faktiskt, dock gillar jag inte den andra så har inte orkat lyssna. Men du gjorde det jävligt bra
time isn't wasted when you're getting wasted .
heavy!
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen. http://www.myspace.com/fdrmusik
Moderator
2010-02-15 19:19
nja, inget jag diggade detta, tycker inte att nån av er i eran "beef" har släppt nån tung diss än. Det som är största anledningen att jag inte diggar är lyriken. Jobba på den.
//TW
ni båda borde lägga ner!!!!!!!! Säger som i andra tråden kommer lyssna om ett år och se om det blivit någon utveckling SHUE!
Robinholta af Pankbanken!!
Producent
2010-02-15 20:24
som det sagts, det innehåller ju inte ens några dissar. och att tjata om "svara mig istället", varför vill du ha dissar? allt detta är så jävla fjantigt. låten var keff, dålig text, dåligt flow, och rimmen är inte dugliga för fem öre. that´s the true.
Varför skriva massa ursäkter? Gör låten ordentligt istället. och om du inte "Orkar" lägga ner tid på att göra låten till 100% skit då i att göra låten. Du vill väl att folk ska gilla det du gör? Så sluta med ursäker och ska du dissa så gör det ordentligt så det blir bra.
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
tycker inte hade nån anledning att dissa från första början så hela skiten är barnsligt. men ontopic så tar gomse det här isf :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låten är bra inget snack, har inte hört den andra killens diss men låten är bra shit. dom som säger annat snackar bara massa bull
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Varför skriva massa ursäkter? Gör låten ordentligt istället. och om du inte "Orkar" lägga ner tid på att göra låten till 100% skit då i att göra låten. Du vill väl att folk ska gilla det du gör? Så sluta med ursäker och ska du dissa så gör det ordentligt så det blir bra. skitsnackarn igång
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
men alla säger ju så.. aa jag kirrade svar tillbaka på aa tog väl ungefär 30 sekunder att skriva texten spelade in den på 1,5 min sen la jag upp den så aa jag gjorde låten på 2 minuter! har jag rätt eller fel? jag ser det där hela tiden
Robinholta af Pankbanken!!
Holtomanen ärligt så håller jag med dig dära !
detta låter riktigt dåligt
www.samyprod.com
Du med G ;)
hahaa ;p denna var mkt sämre en den första du körde mot mig, nu har jag ennu en till ursäkt att jag inte behöver svara igen... btw; jag heter inte Vincent hahahah ;DDDDD skiter i vad folket säger, ville igentligen inte svara dig, men ville dra några rader.. Men så är det, inge mer beef för min del mer.. har mitt netplay på g..
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
du tar hem det här, men vincent? de var lite av en fail hehe
ingen tar hem detta tycker jag, båda är för dåliga för att ens dissa andra tycker jag! man blir ju lite sur när hela forumet översvämmar med dissar som får stani att se bra ut, han kanske har sämre flow och skrivteknik än ni, men han har då hjärtat på rätt ställe iallafall, mer än va man kan säga om alla hype sökande nybörjarna som bara vill att folk ska kunna deras namn! tack för mig, hejdå
Yours truly, Slobe
tog mig tid och lyssna på era grejer och jag måste säga att jag inte diggar era dissar! Fan jobba på era grejer istället för och släppa halvdana saker. Då slipper ni förmodligen bli sågade i framtiden här på whoa. Vem förväntar sig kvalité om någon skriver "öh jag gjorde denna på 20 sek innan skolbussen skulle gå"? Just some mindthoughts. Keep it up! Ni har flows så sluta beefa och börja samarbeta istället.
Suburban Who?
Promotor
2010-02-18 03:22
De flesta av raderna är ju baitade eller lika ifrån andra rappare. Samt att det låter som vanlig skrytrapp. This is a no go.
Antezz
baitade vilken rad ? :O
ändå!!!!!!!!!!!!!! tunga rader. bra tungt flow men försök göra rösten lite murkare så blir det mkt bättre
KMG crew BSK - Birth of a serial killer
Producent
2010-02-18 21:10
Låten är bra inget snack, har inte hört den andra killens diss men låten är bra shit. dom som säger annat snackar bara massa bull Visdoms ord från Markulin: BÖRJA DROPPA KONSTRUKTIV och nytänkande kritik KRITIK du är ju pinsam...
"och du kommer dö som hitler"???? han kommer antagligen ta livet av sig pga din rap?
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep