RK - Tänker på såna som dig
Tjo, ett nytt låtsläpp som kom rätt snabbt in på det andra, den här låten är jag riktigt nöjd med och det var just av den anledningen jag ville släppa den, så MISSA INTE!
Intro: RK Verser: RK Reff: RK Mix: RK Beat: Freebeat från rappers.in
Ladda ner här, eller lyssna på min myspace
lyrics;
ser du slutet av våran atmosfär alltför många dagar då man fastnar här då man blundar o kollar vart e vägen dimman ligger tätt, man söker förgäves vänner som har dragit står här ensam själv söker efter hjälp, gång på gång igen.. dagar då man inte vet vart man här tror att många känner igen sig, tyvärr deprimerad, o slut på sin kraft natten den är svart, o skiten går ifatt vart är ja nånstans, vägled mig nån jag vill ha tillbaks mitt liv, då de va som då då jag hade allting klart, då jag va så nöjd då jag tänkte varje dag att livet var en frid o fröjd tänker på dig, som inte har nånting denna låt är dedikerad till dom som är som dig
tänker på dig som vill dra nu idag du som inte vill, men du har inget val för den skiten den står dig för nära idag du vill vända om men du har inget val
vandrar efter långa vägen här vill att livet ska ta slut, det är så jag är men jag vet inte, jag mår dåligt så förlåt, mamma och pappa, om jag tänker gå vandra från allt, jag är less och slut tänk hur många gånger jag vill ta mig ut mina tankar snurrar runt, jag blir galen jag tänker på dom som har gjort dom rätta valen dom som fånga dagen, dom som vandra rätt allt är jävligt lätt, när man ser i efterhand.. simmar in till land, har skit upp till halsen jag skulle ta mitt liv, bara jag fick chansen ser du något positivt, jag ser ingenting känns som jag är blind, för jag fattar ingenting bäst att tacka här i livet, för jag tror jag drar för ingenting har varit bra, så jag tror jag drar..
Tack för mig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|