s-s-r - beroendeframkallande
beat:Free
Länk till http://www.speedyshare.com/files/20891351/s-s-r_-_beroendeframkallande.mp3
text:
ref
rimmen flyter bättre än mensen du e för mycket hiphop, du behöver hängslen vem ska man rösta på s-s-r eller vänstern din tjej gillar inte din slaka kuk, har du tappat känseln å du kommer alltid va tråkigast på festen så sluta leka rolig vännen min mick känsla e fetast tjejen e kåt, här ska det lekas å bara för öl byggde min öl mage, sluta retas vem diggar å gillar min rap alla som tycker din rap e crap min musik e beroendeframkallande som crack å mina låtar e beroendeframkallande som att få en lap-dance jag e din idol, så fuck batman yo spenderar tid, på leverera bra skit
ref
du öppnar munnen å det stinker dött lik är inte den som klagar, lever ett ganska gött liv öl e min grej inte rött vin å du gör succe, eller ljög jag nu, för det va väl du som ingen kom att se, när du trodde du va den nya lorentz på scen (hållkäften jag är mannen du älskar att hata men ändå vill du se mej uppträda på din mammas gata ge mej pizzan annars skjuter vi pizzabagarn det va ett joke, ett skämt att du suger på rap, e fan inget jävla skämt ge mej biran då mår jag fan så jävla bäst vem diggar å gillar min rap alla som tycker din rap e crap vem diggar...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|