[Audio] Kungen - ja sprids hey!Min hals är knas men ja pallade inte vänta tills den va bra å då blev resultatet att ja fick svårt att artikulera å sket i att ändra texten , blev rätt nöjd ändå faktiskt ^^ lite flowmissar blev de också men kommentera låtens helhet så blir de perfekt tycker jag :)Mix/rap/text/weed - KungenBeat - AtlanticsLänk till http://www.speedyshare.com/files/20859961/Kungen_-_ja_sprids.mp3och texten för dem som vill :)Intro:- jaa halloo- hej jag vill betala pengar för att ta på din hand, får jag det ?- ehh ja 1000kr tack, i förskott- ok,där om 2 minuter------------Vers1------------------------vissa snackar om ett slag under bältetkungen slutar inte sparka förrän femtevänta en liten stund jag är inte den du trorsluta böla för de gäller rap å lite låtsasblodser du våran skola? där knarkade viställer upp i riksdagen med våra knarkpartiskapa denna stilen ingen kan ta våran platsför du vet att vi som spliffen tål allt hasch men fuckalla däckar av dem alkoliserade rader ja drardu blir inte tagen som normalför att jag är inte den snällaste i rapgemendu blir lämnad som en bög med mat dameonrappare vill vara jag men, sluta jämföralla som försöker pallar inte utan självdördu är inte bra så bara stick till din idolhela världen börjar skaka när ja tar min mikrofon--------------------------------------REF:ja sprids, skåne å tillbakajag vill , bara föra talanjag kommer, bomba hela sverigemed en röst som slår hårdare än bergenå ni,laddar ner musikenvar gång ja laddar upp den hör ni denja vet, att ni vill ha mejpå affischer å som vännen i staden------------Vers2----------------------svänger till i skallen när jag börjar dra igångär inte äns igång bara på gså bara käft, ni som dissar stanislav är cpnmen ni är ju allt för keffa för att se detnu när ni vet det så kan ni skippa erat skitflowhänga runt nån cirkus, passar bättre i en freakshowhola back att mannen med micen som ägersäg cheese jag har mera flyt än pacmansäg snälla vad du tror att du kan ta mej ifyller ditt prat på beat, som att fylla min mat med skitdu kan inte rappa lika snabbt i takt som mr kungja skulle väl döda dig om du kom på nått underfunddunderkung du har hört mej spotta tungtjag vill bara prata men du bara skakar stumtså du ville ha en beef, hämta dina vännerja kommer äta beefen med hjälpen av mina tänderOutro:varför vill ni testa när ni vet att ni suger och aldrig utvecklas, brrrrrrrrrreh