seemun - Det är seemun här [kan vara min bästa(?)]
hursom, blev rejält stolt över den här låten. kände mig manad att tanka upp den trots att jag vet att det är VÄLDIGT dåligt med respons här.
håller ni inte med rubriken så vore det bra om ni sa det med.
Kritik tack!
Tanka & Lyssna!
Lyrics (kan finnas några skiljaktigheter):
mmm, för det är seemun här lägger det tight på beaten i vår skeva värld saker och ting förändras när jag stegar in sätter mig uppå tronen spottar feeta rim
okej, jag lägger rader som tolkas av er som budord styr den här staden och får dig framstå som ett gruskorn jag snackar om saker i låten som får dig att steppa nu bakåt och gråter klart de e solklart, raden är bokad för simon och klicket tillbaka på skolannnnn för jag är jättecool och du misstolkar totalt när du kallas jättestor jag har vad man brukar kalla varierat flow det enda du hör uppå scenen är två klena "doh!"
mmm, för det är seemun här lägger det tight på beaten i vår skeva värld saker och ting förändras när jag stegar in sätter mig uppå tronen spottar feeta rim
jag tror nog att en förklaring är lägligt jag undrade just vart snubben från 2 guys tog vägen du har mindre stake än den generella asiaten mannen tänk på vikten sluta va så jävla glad i maten vers nummer två, jag lägger det så dags att komma till allvaret monterar egen ridå jag är snubben på klubben han den där grabben med bubbel killen som kallas för kungen och skapar dubbelt med trubbel med självförtroende som torskar på cola steppar jag upp på scenen och får bossar att gråta vänder på dagen, seemun är dragen, loskar i tårtan kalla mig byggarbetare så krossar jag låtar
ställ er upp, farbror seemun droppar nu hitten sluta nu skryta om dina fjolliga låtar på twitter äre med dig mannen? du låter så bitter sluta nu skylla ifrån dig och säga att du gråter av spriten seeemun är tillbaka igen vers nummer tre och han skadar dig än saken är den du får staka dig hem lilla vän och kom aldrig mer tillbaka igen yeah för jag är den som sover i sängen din om natten när din flicka stönar är den förtjänsten min nä gubben, jag kan trösta dig lite alla besitter nått bra, och dina bröst är ju fina jag har inte tid med nån pojkscout och med den raden hälsar jag glatt, seemun, out
PEJS
"Är det inte ironiskt att alla skriver peace, när allt ni gör är att beefa?"
|