Burim Rama - Shine(Mitt, mitt) 2010!!!
Ny låt ute nu! Den är producerad av TJ Production. Hoppas ni diggar den och lämna nån kommentar! Text: Intro Jag måste shine, jag måste göra mitt jag måste grind, jag måste göra mitt jag måste shine, baby du hittar mig på min grind jag måste göra mitt, mitt jag måste shine Vers1 jag måste shine de e enda sättet för mig du kan kalla mig piloten för baby jag e så fly man säg mig var fan går gränsen om jag redan e bland molnen är du före mig måste flyge om dig jag tänker bara på mitt mitt så jävla sick sick att enda stället där jag platsar e bland misfits har gått så long long time, mycket long long time vet du va de e time nu de e my shine så om du ser mig där på vägen så hojta o ge mig kärlek för kärlek de e de jag gör de för varje gång jag kickar så andas och lever jag musik andas så mycket så musiken har fått ett eget liv (yeah) o du fattar vad jag menar man varenda bar jag har lagt de e en del av mig de dem jag skapar, jag skapar när jag gör mitt mitt ingen tid att slösa så låt oss go down to business ---------------------------------------------------- Refräng baby jag måste shine(shine) du hittar mig på min grind life on the line de e de som gäller för mig mitt, mitt jag måste göra, jag måste göra mitt, mitt jag måste göra mitt, mitt baby jag måste shine(shine) du hittar mig på min grind life on the line de e de som gäller för mig mitt, mitt jag måste göra, jag måste göra mitt, mitt jag måste göra mitt, mitt. jag måste, måste mitt, mitt ---------------------------------------------------- Vers2 e lide busy nu så baby, baby sluta ring mig jag jobbar inte övertid jag jobbar hela tiden o du lackar ur för att jag inte är där men du kan gitta om du vill du står ändå i vägen du visste hur de va ja du vet hur jag e ja när jag jobbar så handlar allting bara om mig jag låter ego hela jag jag e en egotrippp så låt mig va o låt mig göra mitt mitt mitt ja jag lever de där fast life allt jag behöver är ett bazz från last night så om jag sårar dig baby sorry men thats life allt jag vill ha på mig baby ja de e spotlights så jag hoppar på min grind, in i båset recorda maj stop,stop... naj,naj,naj inget stop här och våga inte ens fråga why för enda svaret du kan få är denna killen måste shine ---------------------------------------------------- Refräng baby jag måste shine(shine) du hittar mig på min grind life on the line de e de som gäller för mig mitt, mitt jag måste göra, jag måste göra mitt, mitt jag måste göra mitt, mitt baby jag måste shine(shine) du hittar mig på min grind life on the line de e de som gäller för mig mitt, mitt jag måste göra, jag måste göra mitt, mitt jag måste göra mitt, mitt. jag måste, måste mitt, mitt ---------------------------------------------------- Brygga ja du kan sola dig i det du kan inte följa med för jag gör de för mitt mitt jag gör de för mig(mig,mig,mig,mig) ja du kan sola i min shine, har kämpat för de här så länge jag kan minnas så har jag varit på väg så låt mig shine, shine, shine baby jag måste shine, shine shine. För baby jag måste shine! ---------------------------------------------------- Refräng baby jag måste shine(shine) du hittar mig på min grind life on the line de e de som gäller för mig mitt, mitt jag måste göra, jag måste göra mitt, mitt jag måste göra mitt, mitt baby jag måste shine(shine) du hittar mig på min grind life on the line de e de som gäller för mig mitt, mitt jag måste göra, jag måste göra mitt, mitt jag måste göra mitt, mitt. Måste, måste mitt, mitt (Inlägget ändrat av Oracle 2010-02-08 01:00:14)