Damian - The Sinner & The Saint Album Released Free Download!
~ DAMIAN DEBUT ~ FREE DOWNLOAD ~ FREE DOWNLOAD ~ DAMIAN DEBUT ~ Its On!! ~THE SINNER & THE SAINT~ Its On!! ~February First 2010~ Damian Rohman Debut Netplay Album's Out ~ Free Download @ ~Länk till http://www.zshare.net/download/7195561864141824/ Featuring Artists as ~ Magna ~ Problem ~ One Third ~ Lazy ~ Jiim ~ 16 Track Album with (Special Guests) on Intro & Interlude A 2008-2010 Struggle Until Death Production, courtesy of Proactive Recordings Sweden Edition ~ FREE DOWNLOAD ~ FREE DOWNLOAD ~ FREE DOWNLOAD ~ FREE DOWNLOAD ~ (Inlägget ändrat av Oracle 2010-02-01 01:40:30)
~ Future As Long As My Past, Everyday ~
Länken funkar inte för mig!
fan där gjorde du mig nervös hahahaha
Haha! nu har jag lyssnat på några av låtarna, orkar dock inte lyssna igenom alla nu. Ditt flow och din röst kan man verkligen inte klaga på, tycker det klingar fint där! Dom låtarna jag hann lyssna igenom var från helt okej till nått som man själv skulle kunna sitta hemma och poppa! introt! där förstår jag inte mycket (Special Guests) special..då ska det vara special också! men tyvär var det verkligen inte det i det här fallet. då du har mer talang än vad de som presenterade det har ( Klaga på mig om jag har fel nu, jag kanske har missat någon i introt som är " special " men är lite trött nu! ) Men jaa, låter bra!!
Låter skit bra grabb hehe tackar =)
Låter assssssoooft, damian, Detta gillar vi :) Kul att du släpper något eget för en gångs skull :) Precis lyssnar igenom det en gång, ska en gång till nu ;) Låter nice!!:), peace.
Du är dope dude! detta e fett som fan ! detta ska pumpas way much in my speakers !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack som fan grabbar =)
Ska lägga upp de på Youtube också under dagen!
kingit mannen!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Så jävla fett! UPP!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Tackar grabbar, lite dåligt med comments där emot men men de kommer mer =)
Moderator
2010-02-01 19:03
Kommentarerna kommer när folket hunnit lyssna igenom liksom! :) Ska tanka och se om jag gillar iallafall!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Helt sant, kommer komma massa kommentarer snart när folket lyssnat, lyssnat igenom nästan allt nu, Låter as fett mannen! Peace.
hahaha jag börjar faktiskt tro er, mobilen går på högvarv här!
GALET man!! Förtjänar mer shine än vad du får just nu, du e duktig som fan! peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Har tankat, har ju hört dom flesta man :)! men kommer tillbaks med utförlig kritik! Och ja, detta förtjänar verkligen en stund i rampljuset!Veckans guldkorn?
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
HAHAHA Var ju tvungen o komma tillbaks snabbt efter din pappa hade gjort sitt på micken :D "Behöver ingen värme, det e baaaaura o röka på " Hahahahahaa
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
jag laddar det nu, ska lyssna så mycket jag hinner! :D kommer förhoppningsvis me kommentar ikväll redan! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Hahahahhaa eller hur farsan rockar micken! hehehe Tackar som fan grabbar!
01 intro Den va okej men brukar ej lyssna på intro ändå så 02 Limp When They Go tycker den är rätt så bra, beatet är rätt skönt med den får 7/10 03 Hustle Out Here (ft. Magna) Tyker din första vers är bra men refrängen dödar. Magna du va okej i denna diggar mer dig på svenska. Men refrängen gör låten så den får 8,5/10 04 I Miss Her (ft. JiiM & Magna) Tycker du är fetare i denna än dom andra 2 andra låtarna. Diggar refrängen med starkt. Min vers blev jag rätt så nöjd med hör nu att den som mixa glömde ta bort en andning men skitsamma haha fet ändå :) Diggar Magna mer i denna än den på engelska. 9,5/10 05 Double Cup Love (ft. One Third) Diggar beatet som faaaaaaaan och din vers va skön vill höra mer sånt här av dig. One third va mkt bra låter ju som drake haha sjukt bra refräng bäst hittlis 9/10 06 Gots 2 Move On snacka om bra beat val. din bästa refräng och bästa låten hittlis mkt imponerad 9,5/10 08 Positive Vibes (ft. Lazy) beatet diggar jag mkt , din vers va me bra men refrängen diggar jag inte. lazy va rätt så bra inte lika bra vers som Damian 8/10 09 Believe den va rätt så bra låten men inte riktigt min stil men låter lite som 2pac 7/10 10 Hold My Hand detta beatet har jag själv kickat på och hört många bra låtar på den. men du gör en bra låt på den med. Tror det hade varit fetare med svenska verser men refrängen gör låten mkt najs 8/10 11 Sh!t Im On (ft. Problem) Tycker är rätt så bra, du va rätt så bra i denna Damian. Problem din röst passade på engelska men tycker du ska träna på uttalen så blir de bra. 8/10 12 Drill Em Deep denna låten va rätt så bra inte min stil men beatet va galet. 8/10 13 Stripclub denna va lite som den andra låten den va bra men inte wow. men du gör bra verser. 7/10 14 Addicted To You detta är min stil diggar beatet mkt och refrängen va sjukt dödlig. dina verser gör du bra som vanligt med 9,5/10 15 Outro digga ej denna men den funkar haha 6/10 16 Liquor & Tears soft låt bra verser 8/10 hela albumet får 8,5/10 det va några låtar som va bättre sen några som inte är min stil. Men detta har du gjort sjukt bra och du har inte haft så många gäster heller så sjukt imponerad Fetaste släppet hittills på whoa 2010 lätt / JiiM
Addicted To You är det en remix el så fall kan du säga orginal låten för diggar refrängen starkt
TACK SOM FAAAAAAAN! NÄSTA KOMMER BLI ÄNNU TYNGRE, DESSA COMMENTS HÄR, MYSPACE, PÅ LUREN OCH FACEBOOK HAR FÅTT MIG ATT BÖRJA SKRIVA ÄNNU MER Överfett Tack!
Skivan är riktigt fet!. Du kan din grej med både text och flow mannen. Big up för skivan. Och tycker ni på whoa kan spotta fler kommentarer! Peace / Infinite struggle
http://soundcloud.com/infinite-struggle Jag är mer underground än arkeloger
tACKAr! keep em cummin!!! ps. någon som har en bredspackel spade att låna ut? hehe
Några Track by Track Comments hade suttit fint! Ps. Missa inte Liri & Macke - Håll Huvudet Högt!
upp! Whoa sov inte på detta kommer med track by track comment idagarna man! ¨ peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Tackar grabbar Peace
track by Track Comment?
Upp!
För det första förlåt för jag kommer med track by track kritik så sent (; Hoppas det är Chill! :) 01 intro Låter soft :) skulle vart tyngre folk bara :) 02 Limp When They Go Soft soft Damian rockar klubben (: reffen är nice, o versen är också nice flowar lite annorluna än du brukar göra i denna :) gillas :) 03 Hustle Out Here (ft. Magna) första versen är tyyyng :) Men sen när reffen kommer, khhh du mördar detta galna beatet!(: Magna på engelska? Asnice :) trodde inte skulle diggas men fan din röst var kung på engelska flow & text nice, upp på denna! :) 04 I Miss Her (ft. JiiM & Magna) Ännu en dödande reff av dig! :) Versen också!, jiim Låter nice :) vill bara se bättre text :), Sen kommer magna, på svenska denna gången, o dödar detta beatet bäst på denna låten! eller samma plats som damians reff (: 05 Double Cup Love (ft. One Third) Denna gilla jag inte så jätte mkt, inte nått jag skulle pumpat, tyckte one third la reffen tråkigt. men beatet är tungt versen är tung, reffen förstörde lite :( Men det är nog bara jag (: 06 Gots 2 Move On Bästa reffen jag hört på länge. tycker du skulle dratt ut på orden i reffen bara känns som det fattas nått :) Reffen är riktigt nice, o sen har vi verserna, djupt mannen :) 07. Damian - Dads Microphone Debut (interlude) Måste bara skriva att Fyfan vad jag garva när jag hörde bra värme, behöver inte "ilda" i elementen det är bara att röka på, PUFF PUFF :D sen hejdå, ska jag ta hand om tvätten xD 08 Positive Vibes (ft. Lazy) Soft soft, versen e soft :) reffen e skön, 09 Believe Denna kan man sitta och gunga till :) Du kommer ta över Världen mayn ;) 10 Hold My Hand Denna har man ju hört innan ! :) Refrängen gillar jag som fan ! :) o versen är så djup blir lite ledsen ju(: 11 Sh!t Im On (ft. Problem) Sh!t im on, är tyyyyng :) Damian dominerar :D sen kommer Lille chrille, och överaskar med en fet vers på engelska :) o SEN chrilles citat från Smiley face :D sooft (: 12 Drill Em Deep Drill em deep, En clubbanger (: låter soooft :) Gillar denna :) 13 Stripclub Ännu en gammal klassiker! :) Riktigt nice ! :) 14 Addicted To You Galet bra låt! :) Vem lägger reffen? Riktigt najjjzz :) Verserna är tunga 15 Outro haha :) nice 16 Liquor & Tears Skön o sitta o digga sådär på nattetiden (: Sammanfattning! Damian, Man hör hur mkt du vill detta! Låter jätte bra hittar inget stort fel, ! Diggas ! Pumpas! o kommer pumpas väldigt länge till (:!! Ha det bra! // Lazy
upp förfan whoa kommigen nu!
tack för din kommentar lazy de värmer!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Riktigt tungt allt asså gillade mest din farsa tror jag :D Synd att man inte gästade :( Men kommer väl fler chanser hoppas jag ! Fortsätta såhär du är så jääävla tung mannen !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
upp vafaan!!!!!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Riktigt bra mannen fårtsätt såhär så lär du komma långt !! ;D / Dahl
Dahl, bah gör mitt bästa.
Tackar Dahl, Tackar n.m.e
galet bra ;) alltid diggat dig gubben :) fortsätt med skiten mate :)/Liri
tack som fan grabb