Sorry men kan inte ta er seriöst asså...
Hajjar inte dom som tycker Rhea dålig. Hon är rätt många nivåer över amc. iaf i den här låten... Tyckte låten var lite tråkig, men helt okej, kör på bara.
Silvermusik....
jag skäms nästan lite när ja tittar på videon faktiskt, flowet och texten sitter, men all "cool" attityd in i kameran blir för mycket i mina ögon. Plus att ni (som nån har nämnt) kör på "jag kan rappa fastän jag e tjej" ! lägg ner de snacket, de e ju som att jag ska lägga "jag kan diska fastän jag e kille" hajjar ni? beatet däremot, fett av leon!
Detta är min forumsignatur
sveriges bästa kvinnliga rappare enligt mig
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
fuck vad tröt jag är på det här beatet,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AMC la det fett men den andra tjejen la de blytungd med fan, gillar detta som fan. kaxigt, mycke bra skit
www.samyprod.com
Låten var bra, videon var bra oxå, hoppas man kommer se och höra mer av dig! Kör hårt!
"shut up before i put you back up in high heels"<br>
Jobba på rimmen, gillade konceptet med två olika synvinklar, det var nice. Helt okej video med tanke på omständigheterna. Det som jag stör mig på är rimtekniken helt enkelt. Jobba på det, annars big up!
Söker ständigt nytt folk att samarbeta med. Kolla min profil för låtar/videos jag gjort. Skicka ett PM.
Tycker ni leker för mycket i videon... visst "ni kanske gjorde en flum" video.. Men detta ser inte ut som nått seriöst iallfall.. Tycker ni borde sluta smeka på erat hår hahaahaha;D Ajaaa fortsätt å jobba ni... pzz
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Gillade inte videon alls. Dock var låten rätt go. AFC's attityd är bangin! = )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rea har fel , den va tungt gummsor !
tack! soft att tråden fortfarande lever!! haha :) peace folks
vet någon vart man år tag i beatet ?
tycker både låten och videon var helt okej:) inget att klaga över iaf:)
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
gomserapplife Som dom skrev så är beatet producerat av "Leontin". Sen om det är free eller så vette fan. Men skulle gissa på att det är exklusivt, eller?
Tyckte den var ganska tyng alltså. Dock så gillade jag inte refrängen, lät så.. Simpel, på något sätt. Annars snyggt gjort. :)
Wurrup?
Låten är rätt skön.. Båda har nice flyt asså.. Men ni måste lära er rimma, flerstavsrim, multies o grejer.. Blir 100 ggr bättre då :)
Highfive anyone, anyone?
Niito P20: Så du menar på fullaste allvar att du påpekar att dom ska flerstava och dra multies, när det är exakt vad görrlsen kan och som bevisats ett flertal gånger? Jus' stupid.
Wurrup?
MickeMannen P21 varför ska du posta din video i min tråd? onödigt och dumt gjort :) tack allihopa.. på tal om beatet, det är ett freebeat :)
underhållning Dillaru om? första gången jag hör dessa tjejer i mitt liv.. jag utgår från vad jag hört.. dumfan..
Highfive anyone, anyone?
Niito P20: Ifall du lyssnar lite extra noga så hör du några doubles droppas av AMC, den andra vet jag inte. Lyssnade inte sådär super noga. Förutom att hon droppar det asplayade A M C "Ska få se" eller något. Aja, go fuck yourself.
Wurrup?
Helvette, du är inte bra framför kameran A-M-C sorry och varför i helvette slänger du 20:- och 50:- lappar på golvet?
B
Mkt blandade reaktioner på låten, jag tyckte den va helnajs iaf :>
Drick upp din läsk o dra
Ogillade bara refrängen, resten va grymt!
fisk fiskar flickor få får fisk
Kul att ni kickar tjejer !
tack och bock allihopa! roooligt att många gillar och inte gillar, blandat är gott ;) puss!
http://www.tradera.com/Wii-6-Spel-Tillbehor-auktion_107117463 nintendo wii + 6 spel & tillbehör (2500kr!)
http://www.tradera.com/Wii-6-Spel-Tillbehor-auktion_107117463 nintendo wii + 6 spel & tillbehör (2500kr!)
judas P20: Vafan sysslar du med?
Wurrup?
Jag svär jag nöter sönder denna, så jävla skön ;D MEEER!!!
underhållningP17, inte din tråd så luugn
Fett som vanligt brush
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Grabbar, ge er för fan, dom här töserna har mer hip hop och flow i sig än vad dom flesta på whoa har ialla fall, det är deras stil wtf, dom skiter i, dom kör på bara. Ok även om dom har cash eller inte, så behöver dom inte göra en feeeeeeett video, det räcker så, dom är artister, musiker skådespelare. kör på tjejer, i like it, nice flow, sjyst tema,. Big ap am se am out!!/Deywan
Shu hör av er till mig om ni kanske skulle villa ha ett gig
Hör av er om ni vill ha en spelning vi sätter nu igång och börjar boka upp artister inför vinterns kommande jams Drop-D Entertainment (musikförening)
Fuck alla hatare, låten och videon är ju de skönaste på länge. Fast som vanligt saknar jag luvan på huvudet, du får slipa på den i nästa video. Hon blonda bruden verkar ha tränat för hon låter mycket bättre, keep it up.
The thing is, we cant separate our feelings..
Ja rappa kan ni verkligen båda två. Tajt som fan. Refrängen är urkass men det måste ni ju vara medvetna om. Sen är det jävligt tröttsamt att kolla på någon som ens använder orten förort för att förklara sin uppväxt. Så jävla häftigt eller synd är det inte om dig för att dina föräldrar är lågavlönade socfall. Du har väl inte brillorna till vardags? Det var väl en maskeradustyrsel för att passa det dumma temat på låten? Rhea är min drömtjej btw.
hahaha tack för alla kommentarer, kul att läsa! peace
andra versen va sjukt bra! första helt okej.
Finns det någon url för download? Lyssnat på den kanske 20 gånger nu och gillar den mer & mer för varje gång. Måste också credda Leontin för beatet som är klockrent, diggar reffen på beatet som fan.
The thing is, we cant separate our feelings..