Robin - Trodde du att (Diss Robie)
Shuues Tro inte att jag lägger mig så lätt.. skrev av mig lite snabbt och jag vet att jag inte är någon höjdare på mixen men aa här har ni! Länk till http://www.speedyshare.com/files/20635640/Robin_-_trodde_du_att_Diss_Robie_.mp3 allt från mig! SHUE
Lyrics Trodde du på att jag skulle lägga mig ner då har du fel motherfucker kommer bomba din scen vem söker hype? ey svälj gröten idiot med din ton låter du ba invalido
okej du laddade din spark men du träffade mitt smalben nu skrattar alla åt dig för att killen han har talfel ha ey du låter ju typ galet förkyld dags att opera bort en polyp man vad säger du för nått har aldrig nämnt ditt namn vill inte känna han du är ju väck för fan vem tror du att du är jag vet vem du vill vara k-a-g-g-en eller hur din tråkiga diss tror att jag slängde den vipps för att du suger kuk man tog inte åt mig ett piss vem är luffare varit hemlös alkolist fuck this du är jävligt billig i drift jag ser framför mig Tidingen vid dina fötter o du grina för att ingen vill släppa in ett slödder gråter du förlåt mig men det lät så har du tappat näsan är du fan till micheal jacksson Reff Trodde du på att jag skulle lägga mig ner då har du fel motherfucker kommer bomba din scen vem söker hype? ey svälj gröten idiot med din ton låter du ba invalido
Vers2 Du leker stor hmm menar du din mage Tar jag dina fans eller stör jag mitt i maten plockar du mig e ey svär du måste skämta är jag anders eklund måste du ju vara ängla driver du med mig eller bajsade du på dig du är så jävla äcklig att stanislav kan slå dig förstår du du borde slänga din mick för du har ingen suck mannen ärligt talat ba stiiiick vad ska du göra kompis knocka mig på msn eller skaru baxxa en hojj ha de kan behövas för att det var ganska längesen någon mötte öpp mina boys så
Robinholta af Pankbanken!!
|