Här har ni texten, langa kommentarer nu folket! :D Jag tar på mig luvan låter benen bära mig ner/ startar upp min mp3, lyssnar på jag vill se dig le/ igen, upp med huvudet Daniel, du klarar lidandet/ jag vet, eftersom dina texter lever vidare/ influenser är bra, å inspirationen jag har/ Danish, brushan, jag bockar å säger tack ska du ha/ de ligger som de ska, texten rullar tungan ut/ jag känner att flödet i kroppen kommer, fruktar att de funkar nu/ Jag vill bara skrika känner lugnet vill ut/ stampar på samma ställe som förut, tills grunden förvandlas till grus/ Tänka mig ur, situationen om att allt är slut/ Kommer gå loony, kan någon jävel låsa min bur/ Vill ta en retur, komma tillbaka till mina glada dagar/ men denna skadan varar, jag får bara matas vana/ men låt oss vara glada, leva för dagen/ gå i samma skor, för att sedan segra mot hatet/ "REF" Jag välkomnar folket till sanningens dal/ där man ropar på hjälp fast andningen svag/ å jag lyfter min arm, för att ge dig en kram/ och vad får jag som svar, jo han ger den tillbaks/ "REF" lyssna noga nu, jag vill sedan tacka en person/ inte biologiska, men han fungerar som en bror/ om vi sumerar alltihop, viggedyvilly med foten på jorden/ kompanjoner med orden, styr vi sedan samma roder/ Kom nu broder, vi besegrar hatet med rapp/ med allt i vår makt, så slår vi sedan sönder en packt/ Till alla er som lyckats fastna i en ångest/ vi finns för varran, å vi stannar i betongen/ Står är med sköra kläder, sväljer att jag hatar allt/ vart tog livets sötma vägen, när hela världen smakar salt/ Världen är svart, med själen vandrar jag på bergens topp/ å väntar på att djävulen ska be mig ta ett sista hopp/ tänker på individer som blir strypta i koppel/ som bor i varma länder, men som endå känner kylan i kroppen/ Ska inte propagera saker runt om i land/ när jag inte ens har en krona till en behövande hand/ "REF" Jag välkomnar folket till sanningens dal/ där man ropar på hjälp fast andningen svag/ å jag lyfter min arm, för att ge dig en kram/ och vad får jag som svar, jo han ger den tillbaks/ "REF"
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA