[Audio]Niz ft. Pap - Slacker | Från "Ur sne synvinkel vol.1"
Wadup Jag la för några månader sen upp 2 låtar från mitt kommande mixtape "Ur sne synvinkel vol.1" .. Och nu tänkte jag att det är dags att skapa något sorts buzz till .. Lägger därför upp ytterligare en låt, denna gången är gästen Pap, som har en låt cirkulerandes på Din gata(radio) i malmö, och även släppt nyligen släppt sitt mixtape "Djupt nere i skiten version 0,5" här på whoa. Tapet innehåller bara artister från Malmö, och när det släpps, garanterar jag att ni inte blir besvikna! Låten finner du här : NizftPap-Slacker UNITE /NIZ (Inlägget ändrat av Oracle 2010-01-28 20:35:03) (Inlägget ändrat av ramuz 2010-02-23 10:33:10)
you wish you was me but woke up n' you was you again
Låter riktigt fett man.. detta är nog nått jag vill höra mer utav ;DDD Ska bli kul sen när ditt tape kmr... pzz man!
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
up up away
www.facebook.com/papmusik www.p-a-p.se www.facebook.com/menasmusic
Ska lyssna imorgon, det enda jag kan säga nu är att det inte är så många skåningar som lyckats förföra mina öron hittills. Men det finns ju en eller ett par, så hoppas.
Gillar inte beatet riktigt men rappen är feeed, ska bli ball som fan att höra tapet man, keep grindin som skejtare på stapelbädden.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Anekafali , men jag kör på engelska, det kanske hjälper lite? ;)Grizz .. sup man, kul du checka in det.. tack så mycket! :D uppar den lite
båda är sköna fan ska hålla utkik efter mixtapet:) peace
www.myspace.com/friphmusic
Ur sne synvinkel kommer vara skiten
soft låt haha cover på Tech9:P
http://soundcloud.com/mikeybeat
det kommer va skiiiiiten! miike , ja hooken är lite cover .. ;) mixtapet kommer va fullt me hits!! upp!
älskar pap 's "stuk-stolthets attityd" som framhävs somfan i även denna låten,Niz som vanligt sjukt tung och jävligt tight flow!låten i helhet: rolig/skön och jävligt roligt tema haha, DROPPA TAPE! love!
Think of a colour you've never seen.
hahah, stuk stolthets attityd, vad är det ? tack för du digga!
Nice shit fett grabbar :D Keep it up
BalkanisH Nenado & Altiino, Aco
tack tack! upp !!
va trevligt att det diggas! Även fast JAG inte kommer va me på så många låtar på hans tape, så kommer den faktiskt va riiiiktigt fet om jag ska vara ärlig.. haha Wille.. när blir upphookningen nu när vi e grannar?
Shit vilken fet vers av Niz! Haha kommer ihåg er grabbar från dissarna med Kastro.. längesen man hörde er fan. Diggade inte reffen och beatet men verserna är riktigt feta! Tycker dock Niz flowade bättre på denna. Ganska olika stilar (t.ex. språket) så jag kan inte riktigt säga vem som hade fetast lyrics, men ni fattar. Fortsätt droppa fett, kommer hålla utkik efter tapet!
tack tack, hemskt mycket tack! psaico , svenska plus engelska är det nya!!! haha
upp!
hatarna har inget att hata på
upp fuckas!
Pap inte kunnat ringa man eller ladda på min lur bara hojta så träffas vi upp på en pinne. än en gång över fet track se upp för Mixtapet ur Sne Synvinkel Vol 1 kommer va the shiiitttttt.
This is the shit !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sluta sova!
You can not deny the phatness kommer snart!
NYTT MIXTAPE NÄSTA SÖNDAG! UPP!
Va? eh upp..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack tack, upp !
simon says get the fuck UPP!
Moderator
2010-02-23 10:34
time isn't wasted when you're getting wasted .