seemun - Förändring [audio]
jobbat på den här ett tag nu, så feedback vore sjukt uppskattat. jag vill inte se något "1500 visningar och ett svar", skriv allt som kommer på tankarna, bra eller dåligt. Lyrics: människor kommer alltid förändras, vi kommer aldrig vara samma person... livet ut. jag flyger över hustaken på gatan kunde inte mer än rygga bak när du bad mig o dra va men jag vill inte vara snubben med barnen på gatan när vårat liv har blivit så mycket mer vana än sak va men, vi kanske kan få en framtid ihop vem vet om den dagen kommer när vi dansar ihop samsas ihop, och går på skansen ihop med våra barn, som springer runt och tramsar i grupp men, jag knyter påsen tills dess, tar på mig min väst springer ut ur dörren känner tåren är besk trots allt, är rollen där jag spelar dåre som bäst och jag är alltid lycklig när jag sover som mest Please dont shoot me down, cause i'm flyin, i'm flyin. I'm highup. Please dont shoot me down, cause im flyin, im high up. jag kommer ut ur regnet, och skakar av mig en million utav tårar från en handikappad vinglös ängel och i neonen syns tusentals skuggor från en idiot en karikatyr utav mitt ego han sitter där med cykelhjälmen och leker med lego män i vita rockar går i ring, och ser vad är felet jag kanske är för saklig, jag kanske är för barnslig kanske är för mycket för en andra spaning jag kanske är den som blicken passerar på stan kanske den som står i skuggan aldrig får spela på plan med ögon som barn, betraktar jag världen ifrån ett annorlunda perspektiv jag tar mitt första kliv Please dont shoot me down, cause i'm flyin, i'm flyin. I'm highup. Please dont shoot me down, cause im flyin, im high up jag kommer ut ur regnet, och skakar av mig en million utav tårar från en handikappad vinglös ängel och i neonen syns tusentals skuggor från en idiot en karikatyr utav mitt ego x4
"Är det inte ironiskt att alla skriver peace, när allt ni gör är att beefa?"