AyyZ - Du kommer alltid va en främling(ft. contra) finns inte så mkt o säga om innehållet igentligen ,, kan väl säga att det är en liten "kärleks/hat" - session typ. Sry för introt va lite förkyld.Intro : AyyZVers : AyyZReff : ContraMix : ContraBeat : SyTrOsNr1 - Whered you go Vers : det vi skapa var en lögn från första börjanbörjat tänka efter du är inte nån o sörjatänker inte sitta här o vänta på en ändringdu är den du är o kommer alltid va en främlingvisst vi hade våra stunder då och dåhade tanken på oss två men kommer aldrig bli sånu kan du känna dig fri o göra va du villgå tillbaks till ditt ex som du vill ha intillfattar inte själv hur jag kunde va så blindnär du fick allt i min närhet gå i motvindjag gav dig kärlek va fick jag tillbakssäg mig ärligt nu va fan ville du hatrodde ärligt vi skulle skapa något fintmen som många säger kärleken e blindcamilla fasth du var en del av mitt livmen har börjat tröttna så nu skiter jag itReff :Jag kommer glömma digkommer inte sörja digdu är borta ur mitt liv du är ingenting för mig o så kommer det för bliAyyZ - Du kommer alltid va en främling(ft. contra)PeyyZ ! <3