video] anal kompass- du känner mej
mitt beat text: känn mina rader, du e vig som akrobater visa din fitta på din blogg å känn hatet dina bröst e så stora, inte sett på maken ölen e slut, låt oss riva haket å kaklet jag e sugen på sex kvinna ta av dej naken å vifta på baken, jag sa vifta på baken släpper stinkande rim bomber, som kommer i första ronden, istället för pop sånger du bli utbuad, jag känner inte alls ånger fångad av fitt slem, sug min lem sandy den luktar gott doppad i massa candy du battla mej, alla kommer skratta åt dej som dom gjorde i duchen efter gymnastiken känn lyriken till den passande musiken jag kan rappa det har din mamma sagt hon sa att jag lät som markolioo ju jag sa tack, men låter mer som coolio nu skitsamma, jag satte på din mamma å njöt kan ju inte hjälpa att hon va otrogen mot din pappa som e 100procent bög du vet, du känner mej du vet, du känner mej jag snor dina vänner å dina tjejer du vet, du känner mej jag snor dina husdjur bara för jag tycker du suger kuk för mycket nu du vet, du känner mej