DDS - Vardagstankar + youtube klipp
det var ett tag sen man spottade sist tillbak med den fetaste låten på din playlist hatarnas hatare som är skapt utav satan den går ut till alla som hustlar på gatan på rundan brinner fem på en timme halva kompiskretsen dom sitter inne jag har frågor men vem har svaren hur fan kan folk inte klaga på lagen när vanligt folk får besked att lämna landet sitter svensson hemma med sprutor i armen själv går man på soc och jobbar lite svart så upp med handen alla ni som röker hasch två och sju man ska klara sig på normen behöver minst tio till för att hålla formen när allt känns piss är det skönt att kunna spotta tid är pengar jag har inte ens till en klocka att komma här ifrån ja man räknar dagar regeringen står för mer än va dom behagar svenskar får företräde men de ska va lika det är ett ämne som folk vill undvika att lagen är dubbelmoral är bara 1 problem hur ska man då kunna skilja på rätt och fel folk borde prata men är tysta istället stå på dig blir du stämplad av samhället en nykter helg det kan anses som trist festar du varje helg då har du en brist kommer de ut då blir du stämplad som alkolist om du ställer mig frågan har ja bara sömnbrist testat att rökt då säger dom att du är pundare samhället är tjockt knas ifall du undrade sanningen kommer alltid komma upp till ytan har du käka piller blir du klassad som psykfall en hand upp för alla som reppar sina gränder en hand upp för alla som skapar sina tränder 6-9-1 ey yo vad händer den här går ut till alla er som just nu tänder (Inlägget ändrat av spades_joola 2010-01-25 07:07:09)