anal kompass- detta kommer bli en bra dag [youtube
efter många öl bestämde jag mej för spela in en liten rapping text: kan inte hjälpa att din mamma slår dej när du inte hjälper till med maten hon straff knullar dej i analen med stekspaden ingen kan förstå varför barnen äter godis å snorar ner å på horgatan horas det mer har inga pengar, bara pant flaska har kuk, därför slängs den bland dina pattar hatar rapp, det e därför jag rappar å du e den fulaste av dom som ringer bris det e därför jag softar i soffan å skrattar vem har ringt mej? det står på en av dagens minnes lappar kan det va ett skivbolag? eller kan det va en fet dam som i sängen va as bra detta kommer bli en bra dag detta kommer bli en bra dag jag e as glad detta kommer bli en bra dag jag e as glad vem där, vem hittar hit, vem åker på en nit vem öppnar nästa flarra, ey du måste fan skämta en öl till, fan måste fan hämta... den du dricker för lite min kära vän en öl e aldrig fel, en mager brud e aldrig fel men att göka en fet brud till gökboet e aldrig fel jag kanske tar fel steg, men skitsamma jag har ju alla fall din mammas nr, eller hur? klart hon sväljer ju så va god å ta ditt fejja å vänd dej nu detta kommer bli en bra dag jag e as glad detta kommer bli en bra dag jag e as glad