Kungen - skriver av mig lite
japp, som låten heter, skrev av mej lite skit ! lyssna å kommentera
Text/Mix/Rap/Weed - Kungen Beat - Leontin Productions
Länk till http://www.speedyshare.com/files/20491725/Kungen_-_Skriver_av_mig_lite.mp3
REF: allting som ja säger låter skiten vara keff låter livet vara allt annat än en vän för att alla bara klagar tror saker om alla andra dem slutar aldrig, aldrig att snacka tror att det är vän men de visar sig va fel när de börjar på allvar är de allt annat än en lek sitter här å tänker på känslan som har vart fortsätter att kämpa ja vet att ensam är stark --- sätter mej å skriver vad jag känner för en stund allting bara släpper nu är läge för en blunt vem vill ja lura när ja säger att jag är någon annan i någon annans kläder alla runt omkring tror att jag är den som röker stämmer,fick den skiten av min skolfröken att ja provoserade när ja ville ha min hoodie med en cannbisplanta som ett märke,cooling fördomar startades å folket snacka skit alla idioter trodde att jag rökte weed men dem hade fel på den tiden som ja va liten soft kid en retsticka som barn bråka varje dag, alltid var dem äldre på för inte var det jag som var den första att slå nu ångrar jag bråket också mina märken för nu skulle ja helst slippa vara så dåligt omtalad ------------------------------------------- ja ser på dem som inte fattar vad det innebär fjantar å töntar kallas dem i min värld men dem tror att ja är som en pundaralkolist är deras förlust som ja kallar för min vinst att dem inte fattar att alkoholen är sämre super du dig full är de lättare att d smäller du gör något du ångrar att du gjorde på den kvällen människor tar sitt liv för dem pallar inte längre spriten ger dig mod att slå,att döda, saker som du inte annars skulle tänka dig att göra drunkna eller tar din bil och kör över en familj en lillebror till storasyster som inte längre finns hur ofta läser man inte att spriten har gjort skada ska man vara nykter eller röka marijuana detta är mina tankar och jag gör nu som ja vill lutar mej tillbaka och tänder en spliff
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
|