Här är texten för er som inte klickat vidare till tuben! Min restaurang den har stil, jag har ris din kebab smakar bra, please Min kebab den e lamm din e svin kolla min pizzamaskin Min kunder äter bara halal Dina kunder får allergisk anfall Min kunder dom e glada Din kunder dom e smala Steka koka grilla Plasma fälgar villa Diska städa stänga tjäna svarta pengar Man äter på din restaurang man får matförgiftning Man äter på min restaurang man blir jävligt lycklig Cevapcici, fläskkött å kyckling Bästa kvalité på min mat e viktigt Jag har smakat din mat den smakar samma som fitta Kom till mig jag har bästa pleskevitsa Va vill du dricka jag har äkta slivovica viski cola eller mjölk om du e flicka Steka koka grilla Plasma fälgar villa Diska städa stänga tjäna svarta pengar Hej å välkommen till min restaurang Jag ser ut som en kines men jag kommer taiwan Nudlar grönsaker starka sås med ankan Buffé stekt ris och mycket annat Om du stannar jag kan bjuda efterätt Glass med burkmandarin och äpple Vi har mycket mat 230 rätter 230 platser och tio gäster Vänta 15 minuter en kvart va Lammen finns källarn jag göra slakta Akta kackerlacka inte vara farligt Vadå bakterie den änti skadligt Steka koka grilla Plasma fälgar villa Diska städa stänga tjäna svarta pengar
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre lik i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats.