I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robie - Samhället brinner [Ny låt] [Youtube]

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-01-20 10:57

Robie - Samhället brinner [Ny låt] [Youtube]

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-20 15:19
Tyckte inte rösten passade så bra till det beatet.. Skär sig rätt mycket.
Samma text på ett nytt beat så hörs det nog betydligt bättre.

2010-01-20 15:41
Detta var inte bra robie! att försöka låta reggae är inte din grej!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-20 15:59
Som Gudde säger, reggae var inte din grej.
http://www.myspace.com/akaamusik
Rappare

2010-01-20 16:44
håller med dem andra här, tyvärr :(
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2010-01-20 16:47
jag tycker den va ok, men känns som du kunde gjort den ännu bättre, fick en känsla av det när jag lyssnade.
Producent

2010-01-20 16:56
känns som smutskastning på reggaen detta. försöker inte låta negativ eller så, men jag tror många som lyssnar på reggae kommer mest skratta åt detta.

2010-01-20 18:33
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-01-20 19:33
rappmannen: Så bara för att Robie testar en ny stil "leker" han för mycket? Get a life!
Rappare

2010-01-20 21:58
Lägg ner med musiken...
www.youtube.com/ajdiin91

2010-01-20 21:58
sorry robie :( tkte inte om denna.. fortsätt med rap!

fred.
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!

2010-01-20 22:08
Bortglömdabarn, inte därför jagdissa han hahaha;DDD

det handalr om en annan sak!
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-01-20 22:10
rappmannen: Nej, det handlar om att du är trött om han, du har bara sagt att det var just den orsaken...men ska man dissa alla man är trött på ska man dissa hela Whoa. Det roliga var nog att du låg långt under Robies nivå.

Tänker inte få tråden att spåra ur, bye...

2010-01-21 14:55
Okey, tråkigt att det inte verkar gillas.. Tack för ni tar er tid att lämna ett spår efter er i tråden=)
Poet

2010-01-21 15:05
jag tyckte den var fet. som sagt har ja hört bättre =) men forsätt droppa mannen.. Kul att du är tebaks igen! btw tänker du svara den dära keefa snubben "seth dee"? / One
 @ Defunctus bitches

2010-01-21 15:08
njae. var inge vidare. kändes lite krystat. men men. kul att det provas!

2010-01-21 19:29
Nja, vet inte riktigt, ibland kändes det som att du träffa någolunda rätt, sen kändes det off, kanske mer träning? ne ja vet inte .. kul å se att du vågar försöka utvecklas iaf :). Btw, Fått tillbaka datorn?

Bless!
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.

2010-01-21 23:18
Som nån sa så känns det lite krystat, rösten och beatet går inte riktigt ihop. Annars var den nice! Texten var jävligt skön, flowet funkar bra ;) Peace!
Away From Keyboard

2010-01-22 10:10
Okej hur menar ni med krystat? Nån som kan utveckla det lite mer så att jag kan ta åt mig lite mer av det. Fan, det var tråkigt att inte låten gick hem här på Whoa. Men man kan ju inte alltid ligga på topp 'höhö' skämt & sido..

Det finns ju en värld utanför Whoas ramar & där har jag fått jävligt bra respons av folk. Men samtidigt känns det bra att höra vad ni tycker med tanke på att vi sysslar med samma sak.

Jag själv tyckte det var kul att testa något nytt.. Jag är så jävla insnöad i min musik, det känns som att jag bara gjort samma sak senaste tiden & det får mig nästan att kräkas! Att göra den här låten var lite mer en utmaning & när den blev klar så kändes det bra faktiskt!

Chysst av er att ni tar er tid att skriva, det uppskattas! & Ricky, jo jag har fått tillbaka min dator nu.. De hade bara den i 1 ½ månad, det gick snabbt faktiskt. Så nu är man back on track & det känns jävligt bra. Tråkigt bara att inte den första låten jag spelat in på över 2 månader inte gick hem bara;/

Bless!

2010-01-22 19:10
tycker det låter bra fan!!! det är din första reggae låt tänk så
Dahlgren

2010-01-23 09:50
yeah, thanks!

2010-01-23 10:46
Med krystat tror jag dom menar med att du spänner dig väldigt mycket. Iallafall så jag uppfattar det och jag tycker likadant. Ett bra försök för att vara första reggae låten, men känns som att det inte är din grej. Tror det hade låtit bättre om du hade haft et mörkare beat och gjort samma sak med hur du rappar texten hade det nog blivit en mycket bättre låt =)
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom

2010-01-23 17:46
Det skär sig väldigt mycket. Låter väldigt amatörmässigt.

2010-01-23 18:20
Låter som en keff version av Jacco, texten var bra men skulle nog diggas mer om den sjöngs av någon annan!
Rappare

2010-01-23 21:35
Du ska ha stora creds för att testa något nytt, men allvarligt tycker jag att du inte borde ha släppt detta, det som saknas är känsla i låten, för JAG tycker att reagge handlar mycket om känsla, och du lät helt oberörd av texten, texten var skön. Men detta var inte bra, hade du tagit i så hade det nog låtit bättre, så testa ta i mer nästa gång :) Peace!
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!

2010-01-24 10:47
Okeey thanks grabbar! Uppskattar att ni tar er tid att skriva ett par rader=)