(Video) Luddish droppar en vers
En vers helt enkelt. Säg vad ni tycker och ge konstruktiv kritik, peace!
Away From Keyboard
nice, texten e soft man
Käft
Tackar, vore roligt med lite mer respons. Ni får som sagt gärna säga vad som behövs utvecklas osv! ;)
Away From Keyboard
fan du! tänkte att detta va ännu en som tro sig kunna något när ja inte kände igen ditt namn här. men du droppar fett faktiskt, grym text, flowet sitter som de ska, liiiite mer attityd, fast de hade kunnat göra ljudet sämre ifs... har du inget inspelat? keep it up! /Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Tack tack ;D Exakt som du säger Dizzy så vågade jag inte riskera att strula till ljudet. Har inget särskilt inspelat just nu men det kommer framöver hoppas jag :)
Away From Keyboard
Texten låter bra, men vissa ställen hörde jag faktist inte vad du sa ;) Men det lät tungt.. BTW, TUNG TRÖJJA, GE MIG SIDA DÄR DU KÖPTE DEN ;DDDDDDDD
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Tack mannen ;D Köpte den på highlights.nu ;)
Away From Keyboard
no problem brow young_kid . svär diggade tröjan haha ;p
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
de där va taaaaaaaaaaaaaaaaajt som fan!
I'm sick and twisted of twisting nipples.
Det va fett ! ;)
www.myspace.com/SlobbanMusik www.badaboomstudios.blogg.se
feeeeeeet ^^
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
Tack grabbar, roligt att höra! ;)
Away From Keyboard
Kände för att göra en till
Away From Keyboard
bra båda videorna! som vanligt..
Moderator
2010-01-21 19:41
Du kan ju fan flowa bra! =)
//TW
Thanks dudes, känns bra med positiva kommentarer ;) Ingen som har nåt att påpeka, så man vet vad som behövs tränas på? :)
Away From Keyboard
fett mannen. Diggar båda som fan.
yo:sebbe
Längesen man hörde någon som rappar som Natural B. Lite djupare lyrik så är du hemma. Keep up the good work! Love & Bless Louie B
Louie Berg ger sitt bidrag till mångkulturen https://soundcloud.com/louie-berg
Shit du är jävligt grym! Jag tvärdiggar din röst & ditt flow.. Kommer helt klart hålla koll på dig i fortsättningen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mycket dålig inlevelse öva öva öva ;lo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
säger det igen: feeeeeeeeeet xD
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
Haha driver killen? Visst, du "flowar" bra.. men att du ska sitta och hitta på massa jävla saker är bara skämmit. Du är en liten fjolla från Granoholm, varför sitter du och leker så jävla hård för?
www.randomsidewalk.com http://twitter.com/basaricrs
Moderator
2010-01-23 17:29
Ludde, försök skriva nått annat än massa "gangstah" texter också, sånt här har man hört för mkt
//TW
flowet är väl helt okej men din attityd, nej .. det saknas, mer attityd så blire lyssningsbart :)
håller med basaric jävlar vad ghetto du är, håller du det nere i orten ? lägg ner förortssnacket och sluta leka hård skriv något äkta istället, flowet är det inget fel på
Tack gubbar, jävligt roligt att de flesta verkar gilla ;) oveyoman: Okej det ska jag tänka på basaric: Hur ska man tolka när du säger "flowa"? Resten känns ju rätt onödigt att svara på, synd bara att vissa ska vara så negativ... shitmannen: Det är något jag insett också haha, får tänka på det ;P
Away From Keyboard
sen tycker jag att du kan slappna av, du sitter och reppar värsta förorten och samtidigt ser du livrädd ut
Ja för jag spelar ju så sjukt hård... Det är en jävla text? Jag har
aldrig sagt att jag är ghetto,
aldrig sagt att jag är farlig eller hård eller vad ni nu har inbillat er, men ni kanske lider av schizofreni?
Om ni tycker att dom här texterna verkar så "hårda" (vilket jag själv verkligen INTE tycker) så undrar jag hur fan ni reagerar när ni lyssnar på kartellen eller amerikansk gangsta rap. Bryter ni ihop och skriver in er på psyket då eller?
Dom här texterna är för fan godnatt visor gemfört med deras lyrik.
Löjligt att snacka om ghetto och leka hård då det knappast var syftet med videorna... Jag gör det för att det är jävligt roligt, inte för att framstå som nån "gangsta"!
Gemför texterna själv, bara ni inte bryter ihop och hamnar i chocktillstånd...
Away From Keyboard
Om ni tycker att dom här texterna verkar så "hårda" (vilket jag själv verkligen INTE tycker) så undrar jag hur fan ni reagerar när ni lyssnar på kartellen eller amerikansk gangsta rap haha precis. svensk hiphop = sorg
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
Skivsamlare
2010-01-24 16:28
Shit visste inte att du rappade, låter bra! Basaric, tycker du ska tagga ner lite, Bara för du rullar hiphopblogg betyder inte att du kan leka som du kan nått..
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
Ja för jag spelar ju så sjukt hård... Det är en jävla text? vad du säger nu är alltså att du bara sitter och hittar på i dina texter?
kartellen är pinsamma, men dom reppar iaf äkta, saker som stämmer, inte hittar på
Majestic.. Haha, leka som jag kan nått? Vad innebär det då? Jag vet vem snubben är, vi bor i samma stad.
www.randomsidewalk.com http://twitter.com/basaricrs
shit den va fresh ;D keep it up(Y) UPP !!!!!!!!!!!
räpper: Du har aldrig hört ordet "våldsironi"? 90% av det rappare säger i sina låtar är oftast bullshit. Hur kan en låt ens bli bra bara för att den är "sann"? Wtf. Skön breathecontrol tyckte jag.
Dra åt helvete!
Entertainment: tycker det framgår ganska klart att han lägger fram texten som att det är äkta när det är våldsironi så framgår det klart och tydligt att det är just vad det är -ironi annars har man misslyckats med hela poängen
Skivsamlare
2010-01-24 21:55
basaric. Vilken tur att jag gör det med
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
haha inte så att han ska framstå som någon jävla G4L direkt :S Han lägger dom fett , Så länge de låter bra är de bra :)
räpper: Ja jag ljuger i texterna, jag har inte sagt ett enda ord som är sant. Jag till och med ljuger om att jag bor i granloholm och allting... Allt är en stor skandal. Faktum är att jag inte ens har skrivit texterna själv, jag har inte rappat själv (jag la in en okänd låt som ingen har hört) Det är inte ens jag som sitter framför kameran... Allt är bara en stor jävla bluff! Det är det du vill höra va? Alla är fake men du är så sjukt äkta! Eller inte, Vart vill du komma med ditt tjafs? Känns mest som att du tjafsar bara för tjafsandets skull... Känner du kartellen? Hur vet du att ALLT dom skriver om är äkta? Känner du mig? Hur vet du att ALLT jag skrivit om är fake? Jag tror varken att du känner mig eller grabbarna i kartellen, och du vet inte ett skit av vad som är äkta eller inte i deras och mina texter. Rätta mig GÄRNA om jag har fel men du har väl aldrig ens sett mig IRL? Ärligt talat så skiter jag i, jag är bara nyfiken vad i helvete du grundar dina teorier på...
Away From Keyboard
Känner du kartellen? Hur vet du att ALLT dom skriver om är äkta? Känner du mig? Hur vet du att ALLT jag skrivit om är fake? Känner du kartellen? Hur vet du att ALLT dom skriver om är äkta? Känner du mig? Hur vet du att ALLT jag skrivit om är fake? sånt känner man, går inte att beskriva sen så är det relativt välkänt att kartellen faktiskt är äkta med det sagt så påstår jag inte att jag gillar dom, jag rentav avskyr dom det är kul hur kaxig och tuff du försöker låta, men att du är så liten och ser rent ut sagt rädd ut i videon :D stör mej, du sitter och snackar om folk som inte fått någon chans att komma in i samhället, själv ( av videon att avgöra) äger du både en säng och dator ( påstår inte på något vis att du anser dig själv vara utan chans att komma in i samhället), och snackar om sådana saker bara för att ha något att skriva om vad vet du om det egentligen? kom igen, var ärlig pysen:)
flashbacck WTF!!!! OMG!!! ROFL LOL
räpper, du är fan g4l du :)
Orkar inte skriva mer om kartellen, men du tror väl ändå inte att det är rapparna i kartellen som genomför kupperna? Och sedan skriker ut om det i media. Det vore så jävla korkat så det finns inte. NOG OM KARTELLEN!
stör mej, du sitter och snackar om folk som inte fått någon chans att komma in i samhället Måste vara jobbigt att du tar åt dig så mycket av en "liten och rädd" rappare whoa då, men det är fan ditt egna problem.
Och om jag ska vara en "ärlig pys" så vet jag nog mer om orättvisor och shit än dom flesta andra 17 åringar, och det är inget skit snack. Jag säger inte att jag är utsatt för det själv men jag har sett hur jävla illa det kan gå för vissa, utan att få någon som helst hjälp från socialmyndigheter etc.
Det finns FLERA bara i min släkt som är/har varit i den situationen. Och kanske runt ett dussintal till, som inte är familj/släkt. Så för att vara ärlig så vet jag en hel del om det "pysen"! Och Sverige ska vara världens bästa land... Måste fan vara världshistorians sämsta skämt, efter dig sin jävla skojjare. Fattar inte ens varför jag säger det här till dig öppet i en tråd på whoa. Men du ville att jag skulle vara ärlig så nu får du fan vara nöjd, eller du vill kanske komma över på släktmiddag och se hur mycket jag "ljugit" ihop under tiden jag skrivit det här?
I vilket fall som helst så lär du ju börja hacka på nåt annat i låt texterna så jag ser ingen mening i att du ställer några mer frågor för det här är inget jävla förhör! Men nu vet du iaf hur det ligger till! Och säg för fan inte att jag har hittat på alltihop, för det fattar både du, jag, och alla andra att jag inte har gjort.
Men jag undrar fortfarande vad det var jag "ljög" om i nån av versersna? Vad var det som var så falskt, påhittat, fake, oäkta eller var du vill kalla det, att du var tvungen att kommentera om det???
Away From Keyboard
Det är även kul hur du drar såna slutsatser och tror dig veta allt om mig när du alltid har haft fel på allt hittills.
Away From Keyboard
Jag tycker att du själv borde berätta lite om dig och ditt liv som "äkta" så jävla erfaren och medveten som du verkar vara... Här har jag suttit och förklarat mig i två jävla dagar men jag vet inte ett jävla skit om dig. Vem fan är du egentligen?
Away From Keyboard
Tycker synd om dig om du dömer folk efter utseende... "du ser liten och rädd ut". Och? Tro du jag var rädd när jag spelade in skiten eller? Släng upp en bild på dig så får vi se hur stor och självsäker du ser ut att vara. Eller varför inte lägga upp en video när du rappar, för jag har då aldrig hört eller sett ett skit med dig. Om du inte är längre än 185 så är jag fan större än dig. Men som sagt, utseende spelar ingen roll. Undrar bara vem fan det är jag har att göra med.
Away From Keyboard
Young Kid, skitsamma, låt han skämma ut sig. Sjunk inte till hans nivå :p. Nice done.