[Audio] Micke From Miilk - Undermedvetet [Session]
Yo. Ont i handleden!. Här har ni!!!1
Micke - Undermedvetet
Åh här är texten ;
intro :
ohh, vill att saker ska börja lösa sig ja tänker alltid på diig du finns i mina tankar dag och natt åh är du lack finns ja där till hands men inte sån skräp oh nej ja vill hjälpa nån men vem vill hjälpa mig d går vers : 1låt d regna för ja faller isär åh inger ser de ja ser när ja ser mot dedär åh ingen bär mina klagomål, ja e den ja är bah floppar upp min swag, se mig lyfta iväg
mot en, fri värld, en liten tankeställare tänk dig i en annan sits, där du inte hade vänner vissa skulle lätt välja grabbarna framför henne sånt som händer, så godmorgon sverige
tänker inte lyfta hatten eller såh vill bara få folk förstå, vart regeringen står när de gäller min kropp, åh mitt hem ville sätta stop, men polisen sa sen
ja va inne på ett helt annat spår kan du förstå, min benga nivå så skev, endast widow kan nå ja signar ur åh bah sänker ridån, de går reff : ja ser min ande falla ur min kropp ja e fast i dig, sliten i tusen bitar men ja andas, åh vandrar hem för gott vill ha allt tillbaka, men ja tvivlar
X2Piiiiiiz
Micke From Mother Fuckin Miilk
|