Tack Polaren.P,Gudfadern och Knivigt .. im a sick muthafuc*a hehe ! Här är texten för dem som vill läsa ^^ mannen kungen är så damn old school när ja glider runt i stan ropar folk so hood kvittar oftast vad min text kan handla om jag vill bara skriva skriva om att jag kan rappa så tig qvianna när jag höjer handen är du dum fucker får du känna den i halsen har jag sympati för döda eller levande gråter på en begravning men ja bara spelar breh fan jag älskar störa folk med mina låtar så din å din kompis brud jag kuk till båda två bli inte sur för att jag är en off topic lover jämför man din å min låt är du en as dålig cover lunga ner dig för här ska vi inte börja bråka ditt temprament é hett men låt mej släcka denna låganRef: en låt om ingenting bara massa jävla skryt på vilket sätt man bäst kan vara stygg har inte lagt ner mkt tid men den blev ju aight mad teacher tack för beatet, one love one life X2 ey ska du bli polis när du blir stor tänker på att du jagar busar i näsan som typ snor nu förstår ja vad du menar med att du äter tjuvar i själva verket menar du att du äter busar du spottar aldrig ut nått snor när du harklar in du äter alltid maten även om någon har bajsat i jag är en retsticka och inte är jag omogen till skillnad från dig läser ja kalle inte goboken jag säger vad jag vill till vem jag vill och hur ja vill slår dig på din kind å säger ,sug då bitch människor är överskattade alla suger hårt kan inte flyga och i vissa fall inte gå förlåt om du sitter förlamad i en rullstoll skrattar högt å puttar ner dig för en backe dumbom tråkigt rim ja vet men jag håller gott humör nu ska jag lägga mej å dö med min hjärntumörRef: en låt om ingenting bara massa jävla skryt på vilket sätt man bäst kan vara stygg har inte lagt ner mkt tid men den blev ju aight mad teacher tack för beatet, one love one life X4 Outro : ej skrivet bara flummgrejer FORTSÄTT KOMMENTERA !!!
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx