FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
undra om dom fortfarande tycker deras diss är bra efter dom hört din. haha, u knoow, du äger dom ;) mjaaau
Kitty maskrosbarn -* följ dina drömmar, det är ditt liv.
jag tänkte stänga av när jag hörde introt men det visade sej vara deras diss mot dej, nu har du inte börjat än........ väntar.............. nej nej nej nej nej. detta var inte bra... ledsen
www.samyprod.com
tack tack kitty kul att du tyckte min var bättre. jag gillar din röst bby hhihih ;) Tråkigt att du inte gillade den samy ! men ville hälst höra vem du tyckte vann??
jag vet inte, tyckte introt på hans va dåligt och ditt va dåligt. orkar inte lägga energi på att lyssna igenom ditt helt och inte heller lyssna på hans. jag besparar mina öron till något vackert
www.samyprod.com
Hehehe jadu, så kan man också säga Samy Men kul att du lyssna iallfall!
Glömde skriva en sak där uppe! Som alla vet så gjorde jag låten på cirka 20,30minuter med texten/mixningen & insplningen.. Orka inte lägga massa tid på dom här små pojkarna! Men så är det iallfall... Förväntar inte att alla ska älska låten, men alltid kul med kritik!!!
Som ja sa på msn. Störigt med introt när de går från höger till vänster. Men beatet är soft och du vann detta. Peace
http://soundcloud.com/infinite-struggle Jag är mer underground än arkeloger
tack ska du ha johan123
Hade du lagt mer tid på mixen så att det inte lät så grötigt så man hör bättre vad du säger hade jag kunnat säga nu vem som vann =P men är för trött och det är för sent för att jag ska kunna ha högre ljud så du får vänta tills imon med mitt svar =P
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
personligen och sådär blablabla så skulle jag säga att du va rå kass och så, men näe, den va bra & om du inte minns så har du faktiskt sagt till mig att du skulle göra mixtape med RMK.... det min vän kallar jag för en lögn
lerkish mitt tape som jag har på g som kommer vilken dag som hälst. Han skulle gästa men han tackade nej!!!!! Så det är ingen lögn!
Text: För jag kommer att ta er, här har ni svar på tal Jag kör min feta gräj, fast ni vill vara som jag vare sig..... om ni vill eller inte på mick eller streeten, för rimmen jag binder jag bränner upp er, som ni vore en monsterspliff ja tar er i första rond, ja nu får jag fet vinst myttoman? är det sämsta jag har hört "hahahah" eran diss är det sämsta ni har framfört jag behöver bara säga ett jävla ord ni är så små, så ni kan kalla mig för storebror jag skratta när jag lyssnade på eran skit stäng eran käft och snacka inte om nödrim jag har tröttnat, ni kan backa undan ni är keffa som negerbarn i soptunnan ni snackar om att jag kommer sno en rad "VARFÖR?" ni är sämre en stanislav
Nikki: okejokej då vet jag :)
Moderator
2010-01-13 11:26
Jag tyckte att du tog dem, Men gillade inte detta så mycket. Varken text/flow faller mig i smaken.
//TW
de va sådär bra, peace
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
Kul att ni lyssnade på låten, men fortfarande vill jag veta vem som vann!! inte för jag bryr mig ingentligen, kunde gjort en mkt mkt mkt bättre diss, men tyckte det var lite onödigt och lägga tid på sånna här småbarn hahaha!! Och mixen skiter jag i, som jag skrev, ( jag gjorde allt på 20,30min ) Texten ,mixen,inspelningen!
Skrev i den andra tråden att du vann hands down ^^
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
Dålig ljud kvallitet... Inte bra för att vara diss... sry men så är det bara
Hata eller älska det är ditt val...
vilket slöseri med tid.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
svårt att avgöra vem som vann, båda hade tråkiga rader, men tycker nästan dom flöt bättre, men du hade mera attityd... oavgjort?
Men fuck detta med dissar asså! kom igen och skriv vanliga låtar och öva upp ert flow så kan ni börja med dissar sen, att dissa varran när ni suger såhär mycket är slöseri med tid som jag kunde lagt på att sitta och kolla på tv... och det hade jag tjänat mycket mer på!!! Inget illa menat men när man ligger på er nivå så ska man inte börja med att skriva dissar.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
markulinen hahaha jag håller med dig, jag hatar att svara på dissar, jag lyssnar knappt på när alla andra har beef, men ärligt talat! Dom är så fucking retards och tjatar att jag ska svara hela tiden hahah. blev arg inatt så jag gjorde denna låt på 20,30min:D Men shit the same. Kul att ni lyssnade, förvänta mig intepå nå bra kritik i denna låt ;DD pzz alla som lyssnade!
Men shit the same i loled.
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
Nikki, det lät nästan bra. Låter lite som att du rappar i en kastrull tbh :/ "myttoman? är det sämsta jag har hört "hahahah"" det roliga är ju att det stämmer till 110% att du är en mytoman, det vet alla som har känt dig sedan barnsben. / Mr. Lindegren ;)
Andas?
ganska löjligt att skriva att man "gjorde den på 20/30 min" för om sanningen ska fram var det betydligt mer, eller hur? Gillade inte nån av dessa dissar.. dissar ska få en att skratta, alltså skämma ut sin motståndare tycker jag :) hur kul är det med: "jag bränner upp er, som ni vore en monsterspliff" "Sug min FETA kuk" Nä det lame....puss på er Gangstah boys! ;)
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Kul att ni lyssnade iallfall!!!
Den här var rätt kass fan!
båtsm4n hahaha..... bara för att jag tyckte att du hade dålig kvalite i din låt. så blir du ledsen och kommenterar här;D
Hahaha, åh fan de säger du :) Nä men jag tyckte att det var kasst bara.. Ja dålig kvalite har jag, men jag fick studion för några dar sen så jag har inte hunnit trixxat allting än ;) men hold on de blir bättre ;)
Tycker inte det här höll måttet på nåt plan. Tyvärr. Först och främst: Era röster slår fan lika mycket över som deras diss emot er. Sen så borde du lära dig att tala tydligt. Du måste få fram konsonanterna fram emot micken. Jag hör ... bara ett obegripligt mummel. Inget snack om flow missar, för alla har sina egna stilar. Dock tycker jag ni kunnat lägga det hela mer intressant med bättre rytmer.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
hahaha seriöst, jag vart yr i början asså hahaha
I'm sick and twisted of twisting nipples.
Orka inte lägga massa tid på dom här små pojkarna! Förlåt om jag kanske beter mig som en hater nu, men om du inte orkar lägga tid på dom, varför offra den tiden att ens göra en diss tillbaks? Behåll din stolthet genom att visa vem du är och att inte en diss ska få sänka dig så lätt!
Förlåt för jag kom med den onödiga kommentaren, men kände att jag var tvungen :)
Har inte lyssnat på låten & gärna så håller jag mig väck från att lyssna på dissar men ja..
Don't hate the player, hate the game! Marius
Beatet va skönt... Men det va också det ända. Gör nåt kreativt ist spela in tsm eller nåt, spring inte och kasta skit när det inte håller måtet. Make love not war! Pz L.
http://www.youtube.com/user/Fas3musik
släng upp en länk här med deras diss , eller en länk till deras tråd i forumet ;D kvallan var jävligt keef.. Men låten var rätt Niice..
@ Defunctus bitches