Marcus Bach - Det är slut nu (BobzenP Diss) Låter låten tala för sig själv...LänkLänkLänkBobbie, utan mig så är du ingentingVem var det som skapa digDu vet att alla hatar digVem är det som banga för droger och skitDu våga inte ens dricka spritDu mixar din röst, suger du fortfarande på din mammas bröstNär jag cuttar din hals, så får du ingen tröstLjuger om att du rökar påSka det verkligen vara så, det här blir ditt hejdåsäger det på språket som du inte förstårSmular ner dig, meckar dig och röker upp digSå finns du inte mer, du är den enda som inte serDet är slut nu, fattar du nuVad är det du sa, vill du ha din tunga kvarRöker upp dig, pistolen mot huvet, det är ingen lekDu blir utbränd, aldrig kommer du bli kändVarför fattar du inte, du kan inte rappaDet enda jag hör är att du snackarDin pappa hitta droger i ditt rumOch du sa det var mitt, nu blir du stumFan grabben du är dum, har inte gett dig ett skitVäx upp "skaffa ett liv"Minns när du erkände att din kuk är litenOch brudarna du är med är 13 bastFör nu åker du fast, för den här grabben tar ingen rastDu sket ner dig, när vi leta efter digHöll dig borta från staden, du var räddGlöm inte vem som skapa dig, glöm inte vem som hatar dig