Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Battlerappare
2010-01-12 01:19
hoppas ni kommenterar när ni lyssnat dennar är värd er uppmärksamhet!
JoaquinRoyale
Battlerappare
2010-01-12 01:47
Som jag sa på msn så är detta överskönt rakt igenom och man kan inte låta bli att lyssna en extra gång. Crickomannen du är fan legend på mixen haha, skönare får man leta efter! Bra jobbat grabbar!
Detta är tuungt ! me like me like , cricko du mixa de galet med ! Big up JXE & Cricko ! peace / bjöööörn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt soft feeling, god damn! du levererar riktigt jävla fet, får man fråga vad JXE står för? :) och som dom andra säger, Cricko King of mixing! låter riktigt fet! BIG UP på denna låt! /Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
tack så mkt allesammans :)
Moderator
2010-01-12 16:58
Hela skiten va fett =) Texten, flow, mixen o beatet var överfett! :D
//TW
Battlerappare
2010-01-12 17:51
tack som faen skönt å vakna upp kliva upp å se att man fått lite comments! fortsätt droppa comments!
JoaquinRoyale
Battlerappare
2010-01-12 20:34
Battlerappare
2010-01-12 22:34
lika tungt som vanligt! lyricen o flowet är makalöst =D cricko ma boi tung mix! Big up på låten.
Bortglömda crew, PEEEAWCE ;Z
JXE du kunde ju sagt att de var ja som mixa! PÅ duvetinte bloggen! :)
Grym faktiskt.. Detta är din grej!
Digga denna fett, Soft låt. Förtsätt köra den här stilen man :)!
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
finns bara ett ord jocke... fett! cricko, bra gjort av dig med man! ända är väl att ja tycker du skulle försökt få fram lite mera bas och kraft i reffen ! keep it up boys !
Battlerappare
2010-01-13 15:55
thnxs boies nice att de diggas!:) maen glömde de va fett trött när ja skrev : / men som sagt mixen är tung:)
JoaquinRoyale
Aiir jocke de är lugnt :P tack alla som tycker att mixen är soft!.. pmki: aah mer kunde fått finslipas.. bas testade jag först men tyckte det lät schysstare såhär.. Bas på ett ikke så mkt basigt beats känns för komprimerat på nå sätt.. bas på basbeat är soft.. men ah man får testa sig fram =) upp!
blev lite störd på pladdret i bakgrunden bara men förutom det så låter det sjukt fett!!
Jag kan langa det browshan!
Battlerappare
2010-01-14 22:05
TACK! forts'ttt droppa i tråden
JoaquinRoyale
uppp
Battlerappare
2010-01-15 14:44
ingen som har ngt att säga?
JoaquinRoyale
denna var fet man!
www.myspace.com/gkmonarken
Ojojoj, diggar denna mycket bättre än förra låten jag hörde med dig (vet inte vad den heter). Mycket bättre beatval, sköna verser som vanligt.. Fet låt!
vilket flyt broder, härligt som fan. Bra mixat av cricko med
http://www.myspace.com/emcsin
Battlerappare
2010-01-15 19:20
thnxs dudes kul att de börjar komma lite commentz nu . fett!
JoaquinRoyale
gott att de gillas! :) Feta grejer är på G Från JXE och som kommer mixas av mig troligtvis! Så höll öron och ögon öppna!
Battlerappare
2010-01-16 17:42