ok tack, Markulinen va ska ja svara.. du och jag har helt olika stil på vår musik. min flow på den här är typ 90 talet lite.. svensk hiphop från 90 talet, ken o houman hade såna låtar där de bara chill flow o inte nån flippad sådär men tunga texter med skön budskap. och orden e tunga .. det blir som ordspråk när ja till exempel säger "om du har ett hjärta kom sitt o drick, men annars stick, för en hjärtlös man har ingen kind" då menar jag att en hjärtlös man som inte bryr sig om nån bryr sig inte heller om sig själv så mycket.. och därför skämms han inte heller lr har inte nån kind men det det här som du kallar för stressar orden o ja vet inte vad så heter det att rappa 16 takt och 32 takt och är lite svårare än att rappa vanligt och sakta som till exempel busta rhimes eller twista gör, dmx gör det mäst och det kan kännas lite obehagligt för vissa som inte har vant hjärnan till det haha, .. jag gör det ibland när det känns nödvändigt för att få ut budskapet bättre och förklara det jag vill säga på ett sätt som inte kan missuppfattas, då blir det lite längre.. men många gör det och det är absolut inget jag kommer ändra på.. för det är inget fel, jag gör ju det med mening. det blir inte offbeat men det blir snabbare takt. twista är ju känd pga det, och alla hans låtar e så, man tror att han springer till bussen varje gång han skriver låtar för dom e så snabba. men alla klarar inte det utan att det blir offbeat. nu så använder jag det ibland och det är min flow, digga det annars skiit i det bara. min studio är inte så tung, för tillfället har ja ingen studio ens. ja vet själv att det inte låter så rent som det skulle kunna men på mina högtalare så låter inget brus lr peak från micken lr nått och det låter helt okej så ja vet inte peeaaaceee
Ja e en konstnär så lev in dig i min verk